BMP Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hei! Guttungen trenger drivere til sitt hovedkort når vi nå skal reinnstallere XP på nytt igjen. Det er et 478 socket ABIT IS-10 kort. Vi trenger ikke BIOSdriveren men alle de andre tipper jeg... Noen som kan hjelpe meg? (jeg har googlet i over en time men finner bare biosdrivere rundt omkring...) Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 http://www.intel.com/support/chipsets/sb/CS-009241.htm Det du trenger skal vell ligge der Det er ikke til selve hovedkortet du laster ned drivere. Men til brikkesettet som er på hovedkortet. Etter hva jeg forstår kjører et Abit IS-10 hovedkort Intel i865G brikkesettet, ergo trenger du drivere til Intel I865G, og ikke til Abit IS-10 Lenke til kommentar
BMP Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Takk! Men hva med SATA og USBdrivere? ligger de med i den nedlastingen? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Takk!Men hva med SATA og USBdrivere? ligger de med i den nedlastingen? Om S-ATA driverne er inkluderte eller ikke, det varierer fra produsent til produsent. Noen har separate drivere, andre har de integrert i brikkesett driver installasjonen. Bare å prøve, forhåpentligvis er de med. Vil nok tro de er det USB drivere er garantert med, lenge siden vi trengte å ha det separat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå