Tharos. Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Yåo. Sitter og leker med tanken om å kjøpe ny LCD-TV her, og etter litt søking og etterforskning, ble jeg veldig interessert i både KDL-52X3500 og KDL-52W3000. Begge fra Sony. De viktigste forskjellene (som veldig greit kan sees her!) er at X-serien har noe bedre dynamisk kontrast, bedre Bravia Engine, laget av metall istedet for plast, og har noe som heter "100hz motionflow". Kontrasten er marginal, den dårligere Bravia-prosessoren har jeg på TV-en jeg eier idag og er fornøyd og metallchassiset blåser jeg en lang en i. Da står jeg igjen med 100hz motionflow og prisen som de viktigste forskjellene (som jeg har klart å finne). Så spørsmålet lyder: Hva er 100hz motionflow og er det verdt en prisforskjell på omtrent 7000,-? Om dette er atter en greie "som kommer mer og mer", og vil gjøre film veldig mye bedre, er jeg ikke vanskelig å be om å bruke penger på det. Men er det bare noe fancy greier, som jeg ikke vil se forskjell på, vil jeg gjerne heller bruke pengene på noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå