StiaNvell Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 hei... jeg har nå lagdt inn linux ubuntu på min hp bærbare pc, men får ikek den trådløs internette til å funke ikke ledning heller, så jeg lurte på om noen viste om noen linux drivere eller windows drivere som kan fikse problemet mitt? det er en hp dv6000 bærbar pc... Mvh StiaN (bare å spørre om dere trenger å vite noe mere om PC-en) Lenke til kommentar
Doleo Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Ikke helt sikker på hvilket wlan kort du har. Men tipper det er broadcom 43xx så da kan du se litt på denne siden og se om det hjelper:) http://ubuntuforums.org/showthread.php?p=1...amp;mode=linear Endret 1. januar 2008 av Doleo Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Skriv lshwd og gi oss heller navnet på hva du har, det kan være 3945 2200 2100 broadcom osv. Lenke til kommentar
StiaNvell Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 ok, takk... det er fiksa nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå