Sakera Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Skal begynne og kjøpe online spill på us butikker:P....Men et US spill støtter en ps3 kjøpt i Norge? Om du kjøper det amerikanske spillet vil du ikke kunne spille sammen med norske som ikke har fått patchen enda. Men, hvis du har NAT 3 og ikke fått satt ps3'n din i NAT 2 enda, så er dette ene og alene grunnen til problemene dine, patchen vil ikke løse dette. Endret 6. januar 2008 av Sakera Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Min nat typ er 2:) Lenke til kommentar
Greva Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvordan finner man ut om man har nat3 eller nat2? er det nat2 man skal ha? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Ja, type 2 bør du ha. Du sjekker det helt neders på instillingene. Nettverskinstillinger så "liste for nettverk" eller hva det nå var Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Vet... Virker som det har ordnet seg litt av seg selv nå Kommer inn på games ganske ofte nå Er lvl 14:P På 2 dager;) Så funker ganske bra..Men skal kanskje resette routeren. Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Skal begynne og kjøpe online spill på us butikker:P....Men et US spill støtter en ps3 kjøpt i Norge? Om du kjøper det amerikanske spillet vil du ikke kunne spille sammen med norske som ikke har fått patchen enda. Men, hvis du har NAT 3 og ikke fått satt ps3'n din i NAT 2 enda, så er dette ene og alene grunnen til problemene dine, patchen vil ikke løse dette. Jeg har NAT3, cod4 fungerer online(noen dager kan det være veldig tregt riktig nok), for meg hjalp det veldig å åpne portene i routeren Lenke til kommentar
Sakera Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 En ting til, CoD4 krever noen flere porter åpne. Står om de på support-sidene til CoD4... Men om du har OK på uPnP så trengs det ikke å åpne noen porter, da ordnes dette selv av spillet. Lenke til kommentar
Greva Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 og hvor er disse support-sidene? finner ikke noe på www.callofduty.com. kunne du ikke sagt hvilke porter det er a, istedet for å lage gåter til oss... no offence:P Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Hvis du leser inlegg nr 17 i samme tråd, så står det hvilke porter det gjelder. Endret 7. januar 2008 av Odals-kongen Lenke til kommentar
Greva Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Sakera sa jo at de trengte noen flere porter åpne. er det noen flere enn 3074 og 3075? Funker forresten fint slik jeg har gjort det nå: satt statisk ip på PS3 og åpna de to portene... Funker knall! Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Må restette routeren min-.-... Skal gjøre det i morra og få åpna de portene:O Lenke til kommentar
Sakera Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Riktige porter er 3074,3075, ja! Support-forum/FAQ for Call of Duty finner du på Activision sine websider. Lenke til kommentar
Sakera Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Må restette routeren min-.-...Skal gjøre det i morra og få åpna de portene:O Siden du har NAT 2 allerede så regner jeg med at du har uPnP aktivert, og dermed slipper du å åpne porter manuelt i ruteren. Det kan være andre ting som også blokkerer, for eksempel en firewall for inn/utgående, enten lokalt eller innebygd i ruteren. Enkelte rutere (bl.a. d-link sine "mer avanserte") modeller har funksjoner for å fjerne enkelte ICMP-signaler, som gjør at du får problemer med Call of Duty. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå