Gå til innhold

Problemer Med Call Of Duty 4 [ ONLINE ]

MST

Anbefalte innlegg

Skal begynne og kjøpe online spill på us butikker:P....

Men et US spill støtter en ps3 kjøpt i Norge?

Om du kjøper det amerikanske spillet vil du ikke kunne spille sammen med norske som ikke har fått patchen enda.

Men, hvis du har NAT 3 og ikke fått satt ps3'n din i NAT 2 enda, så er dette ene og alene grunnen til problemene dine, patchen vil ikke løse dette.

Endret av Sakera
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal begynne og kjøpe online spill på us butikker:P....

Men et US spill støtter en ps3 kjøpt i Norge?

Om du kjøper det amerikanske spillet vil du ikke kunne spille sammen med norske som ikke har fått patchen enda.

Men, hvis du har NAT 3 og ikke fått satt ps3'n din i NAT 2 enda, så er dette ene og alene grunnen til problemene dine, patchen vil ikke løse dette.

Jeg har NAT3, cod4 fungerer online(noen dager kan det være veldig tregt riktig nok), for meg hjalp det veldig å åpne portene i routeren

Lenke til kommentar
Må restette routeren min-.-...

Skal gjøre det i morra og få åpna de portene:O

Siden du har NAT 2 allerede så regner jeg med at du har uPnP aktivert, og dermed slipper du å åpne porter manuelt i ruteren.

Det kan være andre ting som også blokkerer, for eksempel en firewall for inn/utgående, enten lokalt eller innebygd i ruteren. Enkelte rutere (bl.a. d-link sine "mer avanserte") modeller har funksjoner for å fjerne enkelte ICMP-signaler, som gjør at du får problemer med Call of Duty.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...