Wickedlike Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 hvordan finner jeg ut ip til ps3 ? trenger det for å åpne porter, og hvilke porter var det jeg måtte åpne` Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jepp, ihvertfall på ps3 når jeg tok wep-kode og tok det inn så funka det.. Btw, hva er din PSN-ID? Og hvilke spill har du? Høres ut som en grei person og spille med:) Oppdatert signatur med id, har bare cod4 og colin .. dirt Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) hvordan finner jeg ut ip til ps3 ? trenger det for å åpne porter, og hvilke porter var det jeg måtte åpne` Ip adressen til ps3 finner du - ps3 : insillinger - system instillinger - system info (eller noe slikt, husker ikke helt), pc : hvis du logger deg på routeren bør det stå der, hvilke ip adresser som er logget på, portene står beskrevet tidligere i denne tråden 3074 og 3075 udp (hvis jeg ikke husker feil). du bør gi ps3 en fast ip, enten med statisk dhcp inne på routeren eller så kan du sette opp fast ip på ps3 tror jeg. Er det flere en jeg som sliter med online cod4 idag, har jo vert greit nok tidligere i uken? Endret 4. januar 2008 av Odals-kongen Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Funket på ettermiddagen, men har ikke funket i kveld. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Funket på ettermiddagen, men har ikke funket i kveld. Samme gjelder for meg. Spilte i to timer i ettermiddag. Nå finner jeg ingenting :S Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Pass på og ikke gå for off-topic her:) Og...Jeg må finne den bruksanvisningen hvor det fulgte med pw etc-.- Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Finner ikke bruksanvisningen:( Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Fikk det samma problemet jeg også, men dessverre er det ikke jeg som sitter på passordet til routeren her i huset :\ edit: fant ut at jeg hadde nat3, så jeg får vel fiksa problemet iløpet av dagen / Endret 5. januar 2008 av Mildir Lenke til kommentar
MST Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Restart routeren.. I hvertfall det jeg skal gjøre. Da blir passordet 1234 i hvertfall på min router. Endret 5. januar 2008 av MST Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 har nat 3 jeg å. funker ikke for meg selv om jeg kopler meg forbi ruteren Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Hvordan finner jeg ut primær og sekundær dns til tele2? skal skrive inn manuelt i ps3 edit, var vist samme som routeren, etter å ha satt inn manuelt og ip til ps satt jeg til 192.168.2.3, så fikk jeg nat 2, skal teste om jeg kommer online nå. Har bare cod4 og har runda det, dritt om det ikke funker nå YEEESSS OMG DET FUNKA !!! Endret 5. januar 2008 av Wickedlike Lenke til kommentar
McStorvik Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Feil postet* Endret 5. januar 2008 av McStorvik Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 CoD problemet har ikke noe å gjøre med Routern din eller sånt, JEg kommer inn på tomme rom, med vennene mine, men ingen fra utlandet kan spelle der :S Trur CoD serverene er litt tullete igjen ass! Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 I går kom jeg inn... Men etter ca... 5 lvls så kom jeg ikke inn igjen:/... Så trenger venner som inviterer meg til deres games eller så må jeg fikse routeren. Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det er en patch som skal komme, for å gjøre onlinene mere stabil etter det jeg forsto. Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Ja..[ Hvis den noen gang kommer-.- ] COD4 Online burde være like bra som Halo3 online.. Der tar det bare 1-2minutter nesten hver gang..Men på COD kan man oppleve og vente i over 1 time.. Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det er en patch som skal komme, for å gjøre onlinene mere stabil etter det jeg forsto. Den patchen har eg :D du finner games med en gang nå Eg har US versjonen av spillet dvs kjøpt fra VGP Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Kommer denne patchen til EU versionen snart? Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 kommer vell snart tenke eg... eg lasta ned vell ned en gang i desember Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Skal begynne og kjøpe online spill på us butikker:P.... Men et US spill støtter en ps3 kjøpt i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå