Gå til innhold

Problemer Med Call Of Duty 4 [ ONLINE ]

MST

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan finner jeg ut ip til ps3 ? trenger det for å åpne porter, og hvilke porter var det jeg måtte åpne`

Ip adressen til ps3 finner du - ps3 : insillinger - system instillinger - system info (eller noe slikt, husker ikke helt), pc : hvis du logger deg på routeren bør det stå der, hvilke ip adresser som er logget på, portene står beskrevet tidligere i denne tråden 3074 og 3075 udp (hvis jeg ikke husker feil). du bør gi ps3 en fast ip, enten med statisk dhcp inne på routeren eller så kan du sette opp fast ip på ps3 tror jeg.

Er det flere en jeg som sliter med online cod4 idag, har jo vert greit nok tidligere i uken?

Endret av Odals-kongen
Lenke til kommentar

Fikk det samma problemet jeg også, men dessverre er det ikke jeg som sitter på passordet til routeren her i huset :\

edit: fant ut at jeg hadde nat3, så jeg får vel fiksa problemet iløpet av dagen /

Endret av Mildir
Lenke til kommentar

Hvordan finner jeg ut primær og sekundær dns til tele2? skal skrive inn manuelt i ps3

edit, var vist samme som routeren, etter å ha satt inn manuelt og ip til ps satt jeg til 192.168.2.3, så fikk jeg nat 2, skal teste om jeg kommer online nå.

Har bare cod4 og har runda det, dritt om det ikke funker nå

YEEESSS OMG DET FUNKA !!!

Endret av Wickedlike
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...