smelx Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Samme situasjon som deg... Nå står det bare at jeg må signe inn på Playstation Network, noe jeg er... Leser på det offisielle forumet at mange andre (alle andre) sliter med det samme... Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Hvilket offisielt forum? Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 MST, hvilken ip-adresse har du på standard gateway? vi kan skjekke om den ip-adressen vi tastet inn i web leseren din i går er til routeren din (kan hende routeren er satt opp andeledes enn slik den kom fra fabrikk) Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Hvordan finner jeg ut dette? På pc.. Og den på pc eller ps3? Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 På pc. Trykk start, så kjør, skriv inn cmd trykk ok. I "dos" vinduet som kommer opp skriver du ipconfig /all så enter. Da kommer det opp masse informasjon, hvilken ip-adresse står det på standard gateway? Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ok, det passordet du fikk med, bruker du det på den tråløse (tror du skrev noe slikt i går) og hvor langt er passordet? Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 du har prøvd med store og med små bokstaver? Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Har prøvd med riktige bokstaver ja.. Det var i små bokstaver... Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Du hadde noe passord til det tråløse, er det wep koden? Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jepp, ihvertfall på ps3 når jeg tok wep-kode og tok det inn så funka det.. Btw, hva er din PSN-ID? Og hvilke spill har du? Høres ut som en grei person og spille med:) Endret 4. januar 2008 av MST Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det andre passordet har du da alldrig brukt? Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Har ikke hørt om noe " andre passord " Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 det på 5 bokstaver, har du brukt det noen gang? Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Det på 5 bokstaver er det jeg alltid bruker for å koble opp til min trådløse router. Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Du kan prøve dette programmet http://www.lostpassword.com/asterisk.htm?i...iskkey_8_0_2514 Vet ikke om det vil virke, dette viser hva som skjuler seg bak passord stjerner. Norton likte ikke helt å ha det innstalert på maskinen, men du kan prøve det hvis du vil, vet ikke om det følger med annen "morro" når det blit innstalert ¨. Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Får vel prøve.. Er vel mitt siste håp.. EDIT: Kjønte ikke helt hvordan det vil hjelpe meg:S... Men har du hørt om " Arrive " før? Tror det er leverandøren vår. Endret 4. januar 2008 av MST Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Trenger ikke å prøve, men det programmet skal vise deg hva som er bak de 4 stjernene der passordet skal skrives inn (vet ikke om det virker). har ikke hørt om Arrive før. Når jeg spurte i går om leverandøren, så var det med tanke på at routeren var levert av de og at leverandøren hadde sitt standard passord. Men faren din kan vel spørre på jobben etter passordet. Lenke til kommentar
MST Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Har arrive kanskje en e-mail? Tror ikke de på jobben hans vet så mye om det dessverre:/ Har sett på sidene til Arrive og ser ut some disse er samarbeidsparnere..Og ikke noe internett-firma, så jeg blir nok nødt til og ta en grundig sjekk for bruksanvisningen som fulgte med. Endret 4. januar 2008 av MST Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå