Raste Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har søkt på forumet..Men finner ikke noe.. Link til en tråd om porter etc..? Litt off-topic. Men det er lov til å ha kun 4 LINJER i signaturen. Du har jo en hel side. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Min rank vil ikke oppdatere seg på leaderboards, er ranket 35 prestige 1 men leaderboards står det 33 med mye mindre kills har originalkillsene ca 6940 kills og 3240 deaths men det står det ikke på leaderboards.... merkeligt Lenke til kommentar
MST Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Sorry, har fikset signaturen min nå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Nope, du har forsatt for langt med disse: .......................................... Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Min rank vil ikke oppdatere seg på leaderboards, er ranket 35 prestige 1 men leaderboards står det 33 med mye mindre kills har originalkillsene ca 6940 kills og 3240 deaths men det står det ikke på leaderboards.... merkeligt samme her, har gått opp 6 lvls fra det som står på leaderboards..gidder ikke spille mer nå nesten etter at det begynte å lægge og når jeg skyter noen dør de ikke før etter mange mange skudd, eller ikke i det hele tatt. vis jeg flanker noen kan jeg skyte de i hode bakfra, men det skjer ingenting og så snur de seg og skyter meg:P nei, har ikke bad aim. Lenke til kommentar
MST Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Vel, jeg vil helst ha svar på mitt spørsmål og ikke noe annet.. Dette går litt off-topic nå. [ Skal fikse signaturen, beklager ] Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Vel, jeg vil helst ha svar på mitt spørsmål og ikke noe annet..Dette går litt off-topic nå. [ Skal fikse signaturen, beklager ] Jeg beklager at det har gått litt off topic. Bare så ifra med signaturen din, ikke noe vondt ment Lenke til kommentar
MST Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Ok, men leter fortsatt etter svar Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 kommer du inn på hovedmenyen på routeren din? Lenke til kommentar
MST Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg vet ikke hvordan det gjøres:/ Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 åpne web leseren din og skriv inn 192.168.1.1 ikke http eller noe annet. da skal bli spurt om passord, det skal være 1234 hvis det ikke har blitt endret. har du kommet så langt? Lenke til kommentar
MST Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Når jeg tar inn passordet og trykker skjer det ikke noe-.- Har prøvd passordet jeg bruker til og koble til den med trådløst og.. Jeg tar inn passordet, så blinker det og kommer mange stjerner..Og så tilbake til 4 stjerner:S Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 har noen hjulpet deg med routeren før? eller har du fått den av en internettleverandør? i følge bruksanvisningen du ga link til så er passordet 1234. du kan også prøve passord admin eller blankt. jeg vet ikke om routeren låser seg ved for mange feil inntastninger, det er kanskje tryggest og lukke web leseren mellom hver gang. Lenke til kommentar
MST Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Faren min fikk den av jobben.. Internett-leveradøren eller noe er Arrive tror jeg:S... Men skal prøve det du sa. EDIT: Funket ikke:/ Endret 3. januar 2008 av MST Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Du må prøve å få tak i passoret på en eller annen måte, du kan også resette routeren til fabrikk instillinger, men da blir alt som er satt opp borte (IKKE!!! å anbefale hvis du ikke har noen som komme å hjelpe deg med å sette opp alt igjen) Lenke til kommentar
MST Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Har ikke peiling på hvor jobben hans skaffet den:/ Så...Ser ut som jeg må vente i timesvis på online.. Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 kan ha noe med at US versjonen har fått Update... det har dessverre ikkje EU Versjonen Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Men de som brukte den på jobben hans vet kanskje passordet Lenke til kommentar
MST Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Vet ikke... Fikk et passord med den boksen.. Men det funker ikke på den siden. Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Arrrrgg!!! Ny feil med online delen i CoD4 dukket opp i dag, våknet tidlig og tenkte og spille litt før jobb, men det kunne jeg bare glemme... Jeg fikk spillt en runde, men den lobbyen ble stengt så når jeg skulle joine nytt game kommer denne meldigen opp: "DW session create error 102 - "BD_EXCEPTION_IN_DB" Flere som sliter med dette? Har googlet etter feilmelding uten at jeg ble noe glupere og prøvd starte spillet og PS3'en på nytt flere ganger.. Endret 4. januar 2008 av aJens1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå