Gå til innhold

Problemer Med Call Of Duty 4 [ ONLINE ]

MST

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min rank vil ikke oppdatere seg på leaderboards, er ranket 35 prestige 1 men leaderboards står det 33 med mye mindre kills har originalkillsene ca 6940 kills og 3240 deaths men det står det ikke på leaderboards.... merkeligt

samme her, har gått opp 6 lvls fra det som står på leaderboards..gidder ikke spille mer nå nesten etter at det begynte å lægge og når jeg skyter noen dør de ikke før etter mange mange skudd, eller ikke i det hele tatt. vis jeg flanker noen kan jeg skyte de i hode bakfra, men det skjer ingenting og så snur de seg og skyter meg:P nei, har ikke bad aim.

Lenke til kommentar

Når jeg tar inn passordet og trykker skjer det ikke noe-.-

Har prøvd passordet jeg bruker til og koble til den med trådløst og..

Jeg tar inn passordet, så blinker det og kommer mange stjerner..Og så tilbake til 4 stjerner:S

Lenke til kommentar

har noen hjulpet deg med routeren før? eller har du fått den av en internettleverandør? i følge bruksanvisningen du ga link til så er passordet 1234. du kan også prøve passord admin eller blankt. jeg vet ikke om routeren låser seg ved for mange feil inntastninger, det er kanskje tryggest og lukke web leseren mellom hver gang.

Lenke til kommentar

Arrrrgg!!! Ny feil med online delen i CoD4 dukket opp i dag, våknet tidlig og tenkte og spille litt før jobb, men det kunne jeg bare glemme... :(

Jeg fikk spillt en runde, men den lobbyen ble stengt så når jeg skulle joine nytt game kommer denne meldigen opp:

"DW session create error 102 - "BD_EXCEPTION_IN_DB" :hmm:

Flere som sliter med dette? Har googlet etter feilmelding uten at jeg ble noe glupere og prøvd starte spillet og PS3'en på nytt flere ganger..

Endret av aJens1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...