Kornfleks Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hei! Fant ingen lignende tråd om dette fra før av, hvis det fins så er det bare å stenge denne. Jeg fikk meg en Fatal1ty 2020 lasermus til jul! Men da jeg skulle omprogrammere knapp 4 og knapp 5, fikk jeg problemer. de nekter å virke til kommandoen jeg satte de til ;S Er det fordi jeg kjører Windows Vista? Eller er det driverne? evt. hvilke drivere burde jeg da laste ned? Lenke til kommentar
azreel Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Heisann, det finnes ingen Vista driver for denne musa. I allefall ikke slik jeg forstod det. Derfor vil heller ikke knappene bindes til eventuelle macroer du lager i programmet og lignende. For å være helt erlig kjøpte jeg denne musa til jul selv. Etter mye om og men.. gikk jeg fra fatality 2020 (professional) til fatality 1010 som er yndlingsmusa ever. Klarer ikke gå bort fra den gamle.. som også bruker optisk bildetager såvidt jeg vet. Den nye er vel laser basert. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Stemmer Me er det INGEN Vista drivere? elsker denne musa! men uansett, jeg fant en slags løsning da. Binde Xtra knappene til det jeg vil i selve spillet, hehe Endret 29. januar 2008 av Heizann Lenke til kommentar
azreel Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Stemmer Me er det INGEN Vista drivere? elsker denne musa! men uansett, jeg fant en slags løsning da. Binde Xtra knappene til det jeg vil i selve spillet, hehe Ja, du vil kanskje få tilgang til å binde direkte i spill/program.. blir som f.eks.. "mouse button 5" osv.. men vil si at programvaren til xp med den gamle fatality 1010 er bedre, ettersom du her kan binde macroer osv direkte til knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå