Martin HaTh Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Ja... jeg har akkurat fårr ny data , en dell inspiron 1720, men det har seg slik at jeg får bluescreen titalls av ganger hver dag... jeg tror kanskje at jeg har funnet en kobling mellom bluescreenen og internett, fordi enten om jeg laster ned no (alt fra spill til nye drivere) så får jeg bluescreen, og nå kommer det når jeg spiller counter strike source online også.. har oppdatert driverne til internett kortet, lyskortet og sjermkortet + BIOS , men uten hell... scanner også datan flere ganger ellet virus, men finenr bare tracing coockies som jeg har hørt ikke er så farlige.. og dette står når jeg skrur på data igjen... Problemsignatur: Navn på problemhendelse: BlueScreen OS-versjon: 6.0.6000.2.0.0.768.3 ID for nasjonal innstilling: 1044 Tilleggsinformasjon om problemet: BCCode: d1 BCP1: 7F1F4C2A BCP2: 00000002 BCP3: 00000000 BCP4: 8BDBD31F OS Version: 6_0_6000 Service Pack: 0_0 Product: 768_1 Filer som bidrar til å beskrive problemet: C:\Windows\Minidump\Mini010108-03.dmp C:\Users\Martin\AppData\Local\Temp\WER-89497-0.sysdata.xml C:\Users\Martin\AppData\Local\Temp\WERB079.tmp.version.txt Endret 1. januar 2008 av wuvahef Lenke til kommentar
bantex28 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 får akkurat samme skjermen uner spilling av counter strike online. vær så snill, hjelp oss! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kom over en side som heter google. Der er det bare å skrive inn filnavnet, så kommer all slaks informasjon om denne filen. Prøv den... http://www.google.no/search?hl=no&q=bcmwl6.sys&meta= Kanskje driverne til trådløskortet eller nettkortet er ikke helt oppdatert... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ser ut som det er nettverkskortdriveren din (trådløs eller kablet vet jeg ikke ... broadcom i alle fall) som feiler. Prøv å oppdatere drivere til BÅDE trådløst og kablet nettverkskort, og sjekk i eventloggen om du har diskfeil. Sjekk også med memtest86 om du har minnefeil. Du bør også kjøre dells egne innebygde diagnostic. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 jeg har oppdatert driverne, men funker fortsatt ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå