Gå til innhold

Trenger hjelp til Pc kjøp - Bærbar

Anbefalte innlegg

heisann...

er på tide med ny bærbar pc, har så og si nesten bestemt meg for denne her

http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....76&cid=5546

noen som har no og si om den, på godt og vondt?

bra pc for penga, var jo ganske billig med de spesifikasjonene, har ikke mye peil på data, men er vel ikke så aller værst på en bærbar?

skal bruke den mest til surfing, musikk,koble den til tv`en.... ikke no særlig spill..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vi har en egen bærbar pc tråd. burde vel slette denne og poste der.

Forum > Hardware > Hjelp til kjøp og salg av PC

ettersom jeg trenger hjelp til kjøp av PC så regner jeg med at det var her jeg skulle hendevende meg

edit: ordla meg anndeledes ;)

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar

hmm, hvorfor er den dyrere når den har mindre GB?

har ikke lyst på Mac, skjønner ikke no av den hehe :p synts mac er så komplisert, sikkert en vanesak,men,men..

hmm mye jeg har å rutte med, kunne helt sikkert kjøpt meg en langt dyrere data hvis jeg ville :p men synts denna ikke så så værst ut, skal bare bruke den på gutterommet liksom... :)

Lenke til kommentar

har ikke lyst på Mac, skjønner ikke no av den hehe :p synts mac er så komplisert, sikkert en vanesak,men,men..

hmm mye jeg har å rutte med, kunne helt sikkert kjøpt meg en langt dyrere data hvis jeg ville :p men synts denna ikke så så værst ut, skal bare bruke den på gutterommet liksom... :)

Mac skal visst være ekstremt mye lettere enn Windows.

Men kjøp det du føler for å kjøpe :thumbup:

Lenke til kommentar

En har jo en del bedre CPU osv.. Men jeg må nå si at 1GiB RAM i dag virker veldig snaut, da burde du hvert fall kjøpe mer minne vedsiden av å putte det inn selv. Dessuten er 120GB harddisk også litt i det minste laget for folk flest.

Lenke til kommentar
oki, cpu ja... :blush: sikkert bedre den :!: har ikke peil på det.. så kun at den acer datan hadde 200 GB og 2048 mb og synts det hørtes greit ut :dontgetit:

Hehe, det er jo helt forståelig. Folk flest tenker jo på tallene. Og det hjelper jo ikke akkurat når butikker og produsenter fremmer tallene sånn som de gjør. De prøver jo rett og slett å lure forbruker til å tro at for eksempel en Pentium 4 3.4GHz er bedre enn en Core 2 Duo på 2.0GHz på grunn av frekvensene, og det er jo ikke rart at folk faller som fluer for det.

Er jo derfor vi er her for å hjelpe :)

Lenke til kommentar
der hadde jeg gått rett på ville tro at en Pentium 4 med 3,4 Ghz hadde vært kraftigere enn en med 2,0 GhZ

Nettopp :p

Gainward med sine skjermkort har jo hatt en del sånne.

De lanserer skjermkort som har 1024MB grafikkminne, de har lavere frekvenser, så i praksis yter denne 1GiB utgaven heller dårligere enn bedre enn sine originale / standard brødre. Men hva tror du folk kjøper når det henger den plakaten foran El-Kjøp. "Skaff deg GainWard GeForce 8800GT med massive 1024MB grafikkminne! Et must for alle gamere!"

Så betaler da folk plutselig 500kroner mer, for et kort som er dårligere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...