Landeplagen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Kjedet meg her en dag og tenkte at jeg kunne leke meg litt i FL Studio. Da ble denne låta til. Tempoet skifter midt i, og jeg får ikke til å reparere det. Dette er altså min første sang. Portal_Theme_Remix.mp3 Endret 2. januar 2008 av Lande Lenke til kommentar
Footy Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 selv har jeg aldri prøvd på noe lignende. Er det din første sang så er jeg en smule imponert (men som sagt, vet ikke selv hva som skal til)... Men sånn med tanke på sangen syntes jeg den var litt kjedelig og treg.. Kanskje få den litt raskere og legge til noen egne elementer... Gjøre så den fenger litt liksom. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Kanskje få den litt raskere og legge til noen egne elementer... Gjøre så den fenger litt liksom. La til litt småtterier og forbedret det hele litt. Gjorde den raskere. Endret 2. januar 2008 av Lande Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå