Habitats Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hvor får man kjøpt det? Finner det ingen steder. Det enenste jeg finner er til PS2, men trenger til xbox360. For guitar hero 3 gitaren fungerer på nr. 2, sant? Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hvor får man kjøpt det? Finner det ingen steder. Det enenste jeg finner er til PS2, men trenger til xbox360. For guitar hero 3 gitaren fungerer på nr. 2, sant? den fungerer på GHII ja, men jeg foretrekker uansett den gamle hvite kontrollen, selv om den har tråd. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Hvor får man kjøpt det? Finner det ingen steder. Det enenste jeg finner er til PS2, men trenger til xbox360. For guitar hero 3 gitaren fungerer på nr. 2, sant? den fungerer på GHII ja, men jeg foretrekker uansett den gamle hvite kontrollen, selv om den har tråd. Er det noen spesiell grunn? Foretrekker du den gamle på 3'rn også? Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Tror ikke du får kjøpt GHII i butikker til x360 uten gitar, ettersom GHII var det første GH spillet som kom til X360. Jeg kunne solgt deg mitt, men da sitter jeg igjen med en gitar for mye. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Så det er umulig? Virker så waste og betale 800spenn for noe jeg allerede har. Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvor får man kjøpt det? Finner det ingen steder. Det enenste jeg finner er til PS2, men trenger til xbox360. For guitar hero 3 gitaren fungerer på nr. 2, sant? den fungerer på GHII ja, men jeg foretrekker uansett den gamle hvite kontrollen, selv om den har tråd. Er det noen spesiell grunn? Foretrekker du den gamle på 3'rn også? ja, jeg synes knappene er bedre på 2eren(lettere å kjenne om du faktisk trykker de inn). Dessuten kan det vel vere greit med 2 gitarer viss man er 2 stk som skal spille? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Anyone? GH II gitaren er bedre ja. Har den svarte, Trådløse Les Paul og den er et helvete. Den er teipet ned for å holde halsen på plass. Den suger. Vært sånn hele tiden siden jeg fikk den til jul. DRITT GITAR! Lenke til kommentar
Walts Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Anyone? De har den på spaceworld og absoluttspill.no i alle fall. Kan ikke linke til sidene siden de er blokket på jobben men kan linke til søket: http://spillpriser.no/pl-Xbox_360/pr-53377.aspx Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Anyone? GH II gitaren er bedre ja. Har den svarte, Trådløse Les Paul og den er et helvete. Den er teipet ned for å holde halsen på plass. Den suger. Vært sånn hele tiden siden jeg fikk den til jul. DRITT GITAR! En liten bit med papp var nok til å fikse mine problemer. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 x360GH2 game only hadde release 25.01.08 om jeg ikke tar helt feil. Var ikke noe stort hype og hei rundt det siden det ble sluppet for lenge siden i bundle.. Det kommer på lager hos absoluttspill asap:) Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 En liten bit med papp var nok til å fikse mine problemer. How?? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 How?? Brett sammen papir/papp (si 3x3 cm, ta av halsen på gitaren og legg ditt kunststykke av en brett ved siden av delen av halsen som tres på gitaren. Den skal ikke gli lett inn, men heller ikke være trang som en lyktestolpe opp i ****en. Dette skal låse halsen godt nok fast til at det ikke blir noe bevegelse mellom kontaktpunktene i gitaren. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 How?? Brett sammen papir/papp (si 3x3 cm, ta av halsen på gitaren og legg ditt kunststykke av en brett ved siden av delen av halsen som tres på gitaren. Den skal ikke gli lett inn, men heller ikke være trang som en lyktestolpe opp i ****en. Dette skal låse halsen godt nok fast til at det ikke blir noe bevegelse mellom kontaktpunktene i gitaren. Genialt! Dette skal jeg gjøre imorgen:) Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Syns den svarte les paul er 7 ganger bedre enn den gamle. Har riktignok ikke hatt noen problemer med den, men knappene syns jeg bare er mye bedre. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Den svarte "les paul" gitaren suger! ,halsen er helt fucka, og fargeknappene slutter og virke en gang i bland. Anbefaler den hvite gitaren på det sterkeste!, må nok få meg den måtte teipe hele halsen på gitaren min P( Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Den svarte "les paul" gitaren suger! ,halsen er helt fucka, og fargeknappene slutter og virke en gang i bland. Anbefaler den hvite gitaren på det sterkeste!, må nok få meg den måtte teipe hele halsen på gitaren min P( Visst du leser 20 cm over ditt eget innlegg så ser du en mulig løsning. Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Prøv http://www.bytteklubben.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå