Gå til innhold

guitar hero 2 uten gitar / 360

Habitats

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor får man kjøpt det? Finner det ingen steder. Det enenste jeg finner er til PS2, men trenger til xbox360.

For guitar hero 3 gitaren fungerer på nr. 2, sant?

den fungerer på GHII ja, men jeg foretrekker uansett den gamle hvite kontrollen, selv om den har tråd.

Lenke til kommentar
Hvor får man kjøpt det? Finner det ingen steder. Det enenste jeg finner er til PS2, men trenger til xbox360.

den fungerer på GHII ja, men jeg foretrekker uansett den gamle hvite kontrollen, selv om den har tråd.

Er det noen spesiell grunn? Foretrekker du den gamle på 3'rn også?

Lenke til kommentar

Er det noen spesiell grunn? Foretrekker du den gamle på 3'rn også?

ja, jeg synes knappene er bedre på 2eren(lettere å kjenne om du faktisk trykker de inn). Dessuten kan det vel vere greit med 2 gitarer viss man er 2 stk som skal spille?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Anyone?

GH II gitaren er bedre ja.

Har den svarte, Trådløse Les Paul og den er et helvete. Den er teipet ned for å holde halsen på plass. Den suger. Vært sånn hele tiden siden jeg fikk den til jul. DRITT GITAR!

En liten bit med papp var nok til å fikse mine problemer.

Lenke til kommentar
How??

Brett sammen papir/papp (si 3x3 cm, ta av halsen på gitaren og legg ditt kunststykke av en brett ved siden av delen av halsen som tres på gitaren. Den skal ikke gli lett inn, men heller ikke være trang som en lyktestolpe opp i ****en.

Dette skal låse halsen godt nok fast til at det ikke blir noe bevegelse mellom kontaktpunktene i gitaren.

Lenke til kommentar
How??

Brett sammen papir/papp (si 3x3 cm, ta av halsen på gitaren og legg ditt kunststykke av en brett ved siden av delen av halsen som tres på gitaren. Den skal ikke gli lett inn, men heller ikke være trang som en lyktestolpe opp i ****en.

Dette skal låse halsen godt nok fast til at det ikke blir noe bevegelse mellom kontaktpunktene i gitaren.

Genialt! Dette skal jeg gjøre imorgen:)

Lenke til kommentar
Den svarte "les paul" gitaren suger! ,halsen er helt fucka, og fargeknappene slutter og virke en gang i bland. Anbefaler den hvite gitaren på det sterkeste!, må nok få meg den :p måtte teipe hele halsen på gitaren min P(

Visst du leser 20 cm over ditt eget innlegg så ser du en mulig løsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...