Spedalsk Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hvordan kommer jeg forbi Balroggen i ringenseherre spillet. Har prøvd masse rart men blir drept hele tiden. Blir veldig takknemlig for tips og tricks fra dere druge gamere tusen takk på forhånd. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Ehh.. ja, var hos en kamerat når han banket den. Man må bruke sånn blå ligthning magi, så slå han med sverdet når han hviler, men pass på å løp vekk så han ikke treffer deg med ildkulene når han våkner. Tror det var noe i den duren Lenke til kommentar
Spedalsk Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 prøvde akkurat men hvor mange ganger må du gjøre dette, tror kanskje jeg har for lite ligthning magi, jaja får prøve mer Lenke til kommentar
nightLook Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Helt riktig, lyn han ned, spring og slå han med sverdet (som den gamle tosken knapt kan bruke) og spring tilbake før den barske balroggen gjør deg til et billigprodukt på BurgerKing. Dette må da gjørest UTROLIG mangen ganger. Jeg brukte en halvtime eller.no på det. Bah ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå