Hei8787 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Lasta ned demoen i stad. Den likte jeg. Likte jeg veldig godt faktisk. Søkte litt på forumet her på spillet, hvor det var mest negativt. Men også litt positivt. Noen her som har spillet? Noen som vil anbefale det? Siden det stort sett koster 599 vil jeg ikke kaste bort pengene på et dårlig spill. Er det fortsatt sånn at EBGames har byttegaranti slik at man kan bytte spill man ikke liker? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 lasta du ned samme demo som meg? Det trur eg ikkje for eg syntes spillet var heilt forferdelig på alle områder.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 i starten var det så som så, etterhvert gikk det fra elendig til helt greit. frøktlig kort spill. absolutt ikke verdt 599kr, vent til det blir classic og kodyrt 200-300kr men et spill som overraskety meg var Stranglehold, utrolig morsomt og bra spill.. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Takk for tipset. Stranglehold demoen var veldig bra! Men liker fortsatt Kane & lynch også! Hehe Endret 1. januar 2008 av _NafetS_ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 [Noe av det værste spillene jeg har spilt! Mer ord enn dette gidder jeg ikke bruke på det! Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 ett ord: Håpløst. Men kameraten min likte det. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Bra spill, synes jeg. Artig multiplayer med kompiser. Lenke til kommentar
MAAB Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Demoen var forferdelig... men smaken er som baken Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 spillet suger så evig mye, noe av det dårligste jeg har spilt, kanskje jeg gleda meg litt for mye til noe som skulle være konge i coop.. men men.. tror army of two blir the way to go! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå