Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva kan jenta gjøre utenom penetrering?

Gjest Guest_:)_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_:)_*

Jeg er en gutt og har begynt å utforske litt videre med kjæresten min. Vi har til nå tatt en del på hverandre, men jeg utførte oral sex på henne og det fungerte bra.

Men hva kan hun gjøre på meg utenom oral sex og selve penetreringen? Hun har runka meg men jeg har aldri kommet (mye fordi jeg ville holdt igjen uansett pga. søl osv), men jeg har aldri kommet nær å få utløsning heller, jeg liker det fortere, men hun blir sliten i armen av å gjøre det fort over lengre tid, og det tar jo naturligvis litt tid, det er behagelig når hun gjør det, men ikke så mye at jeg føler jeg nærmer meg utløsning. :p

Hun vil jo gjøre noe på meg tilbake, men hun har ikke tatt initiativ til oralsex, så jeg antar hun ikke har så lyst og jeg har heller ikke bedt henne om det, fordi jeg føler ikke at det er så viktig, og om det skal skje så får hun bestemme det.

Men hva kan jeg foreslå når hun spør hva hun kan gjøre på meg? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er da masse du kan gjøre. Bruk fantasien. :)

Selv så synes jeg det er kos å bare bli lekt med. Men meg om det.

Anyways... småbiting, tørrpuling, kosing, masasje. Det er masse du kan gjøre. Og du trenger ikke å tenke så veldig tradisjonelt heller. Så lenge begge to er med på det. :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...