AvidGamer Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg elsker Power Struggle, men etter min meining ødelegger tiden den. Jeg kom over ett server som har skrudd av tiden og her er det ufattelig morro, og det tar helt av. Masse med våpen/nukes osv. Sikkelig chaos krig. Herligt er det! Det er ingen stress når det gjelder poeng for du har masse med tid å tjene! Dessverre glemte jeg å legge den til favoritter og jeg husker ikke navnet på den....og har ikke klart å finne den igjen. Tenkte det ville vært flott med mer sånne servere. Har noen noe oversikt over Power Struggle servere som har tiden koblet av? Takker. Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det er en slags logg over dervere du har hvert inn på, hvis du ser oppi toppen på siden av chaten og favoritter. Lenke til kommentar
jeps79 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 hmmm, kunne man ikke nuke basen? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 hmmm, kunne man ikke nuke basen? Joda, bare at du har ikke tidsbegrensing på kartet. Som regel når klokken når 00:00 er det slutt. Men uten den forsetter kampen til fiendens base er total ødelangt og kunn da. Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Du greier fint å ta basen deres innen to timer(og det er det som er normalt tror jeg), på noen baner er det litt lenge også. Lenke til kommentar
Sneakydecoy Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Recently played og favoritter fungerer stort sett bare halveis hos meg. Du kan gå til crystats og søke på ditt nick. Så går du til rounds og trykker på listen som kommer opp. Da ser du historie over runder du har spillt Edit. Du ser forresten i serverbrowseren om de har tiden skrudd av. "Time left: -" eller noe slikt Vet heller ikke hvor oppdatert den siden er Endret 2. januar 2008 av Sneakydecoy Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 OK, jeg fant den igjen nå. Men vet noen om noen andre uten timer? Den jeg fant er nesten alltid fult. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 OK, jeg fant den igjen nå. Men vet noen om noen andre uten timer? Den jeg fant er nesten alltid fult. Kan du PM'e meg IPen til den serveren? Lenke til kommentar
jeps79 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 [FR - ClanFR.eu] osv er en som kjører mesa 24/ uten tidsbegrensning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå