m0g1e Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) hey! perfekt tråd jo! Har ikke lest alt, så vet ikke om det er nevnt: - Hva er forskjellen på: Modell (LS22MEHSFV/EDC) og (LS22MEHSFV)? Amentino har begge, og i forskjellig antall. Ser forsåvidt på oversikten på prisguiden.no: https://prisguiden.no/product.php?productId=62686 EDIT: det eneste jeg har sett til nå er at den ene er TCO99 Black, og den andre GLOSSY BLACK.. Noen anelse? Endret 1. februar 2008 av mogie Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det er samme skjerm, men Amentio får varene fra forskjellige lageret, så det er rett og slett bare for å vite forskjell på de forskjellige lagrene. Det har ingen betydning for deg. Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hvor høy er foten forresten? Vil vite hvordan det blir, til forskjell fra min gamle NEC 17". Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det er samme skjerm, men Amentio får varene fra forskjellige lageret, så det er rett og slett bare for å vite forskjell på de forskjellige lagrene. Det har ingen betydning for deg. Fant flere tråder på forumet som omhandlet dette, men ikke noe direkte svar.. Takk for klart svar Har bestilt meg en nå Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Bare hyggelig Grattis da, du har gjort et bra kjøp Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hvor høy er foten forresten? Vil vite hvordan det blir, til forskjell fra min gamle NEC 17". Den er ikke unaturlig høy. Skjermpanelet er vel en 6-7 cm fra bakken, husker jeg rett. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Bestilt denne selv nå, noen som har kjøpt denne fra Amentio som vet hva slags Panel de selv har fått? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg har tenkt å kjøpe den skjermen, men vil helst ha S-panel. Hva er forskjellen på disse to skjermene? 1 og 2 Er det sånn at den dyreste har S-panel? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Den dyreste har vel slik en "gloss" skjerm. Altså slik du ser på nyere laptopper om dagen. Som får det til å se ut som det skinner av skjermen nærmest. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Kjøpte hos Netshop. Fikk Samsung! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har tenkt å kjøpe den skjermen, men vil helst ha S-panel. Hva er forskjellen på disse to skjermene? 1 og 2 Er det sånn at den dyreste har S-panel? CW skal ha S-panel også skal den være litt bedre. Men tester har vist at den sliter mer med etterslep enn BW. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er det snakk om mye mer etterslep? Sitter nå på en skjerm som har 8ms, er det sånn at det blir verre enn det? Lenke til kommentar
Christian83 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Kjapt spørsmål: Hvilken er best av Asus VW222U og Samsung 226BW. For meg ser dem så å si like bra ut på de dataene jeg har noe peil på. Men samsung har bedre kontrast? eller har den det? -Christian Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Fikk min Samsung 226BW idag. Men min virker som den hverken er A, C eller S. Det står rett og slett ingen steder noe om hva slags panel det er. Men jeg er fryktelig fornøyd, og finner ikke noe feil på skjermen. Nydelige greier. Anbefales. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Fikk min Samsung 226BW idag. Men min virker som den hverken er A, C eller S. Det står rett og slett ingen steder noe om hva slags panel det er. Men jeg er fryktelig fornøyd, og finner ikke noe feil på skjermen. Nydelige greier. Anbefales. Du må skru av dekslet på baksiden så finner du et klistremerke på selve panelet. Min er S panel.... Bakpå står: Made in Romania, October 2007 Inni står: LTM220M1-L01 og en fin Samsung Logo samt Made in Korea Om det står Made in Romania, October 2007 på baksiden av di er det høyst sansynlig at det er S panel. Lenke til kommentar
Akando Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg har en 22` 226cw som jeg kjøpte på Computer city på Alnabru. Dette er S panel^^ Selger sa også at 226bw ikke var s panel. Men men dette var ord fra en selger! Det kan tas med en haug med salt:P Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Fikk min Samsung 226BW idag. Men min virker som den hverken er A, C eller S. Det står rett og slett ingen steder noe om hva slags panel det er. Men jeg er fryktelig fornøyd, og finner ikke noe feil på skjermen. Nydelige greier. Anbefales. Du må skru av dekslet på baksiden så finner du et klistremerke på selve panelet. Min er S panel.... Bakpå står: Made in Romania, October 2007 Inni står: LTM220M1-L01 og en fin Samsung Logo samt Made in Korea Om det står Made in Romania, October 2007 på baksiden av di er det høyst sansynlig at det er S panel. Gidder ikke skru av bak, men i den service menyen så finner man ikke lenger hva slags panel man har ( Som explorer har sagt over her ) . Men kan ikke se at det er noe særlig feil med skjermen, hverken i raske FPS spill eller med bildet på serier, så regner nesten med det er et S panel. Endret 8. februar 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå