Gå til innhold

Samsung 226BW fra netshop. er det samsung panel i dem?

Zepticon

Anbefalte innlegg

hey! perfekt tråd jo! :)

Har ikke lest alt, så vet ikke om det er nevnt:

- Hva er forskjellen på:

Modell (LS22MEHSFV/EDC) og (LS22MEHSFV)?

Amentino har begge, og i forskjellig antall.

Ser forsåvidt på oversikten på prisguiden.no:

https://prisguiden.no/product.php?productId=62686

EDIT:

det eneste jeg har sett til nå er at den ene er TCO99 Black, og den andre GLOSSY BLACK..

Noen anelse? :)

Endret av mogie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er samme skjerm, men Amentio får varene fra forskjellige lageret, så det er rett og slett bare for å vite forskjell på de forskjellige lagrene. Det har ingen betydning for deg.

Fant flere tråder på forumet som omhandlet dette, men ikke noe direkte svar..

Takk for klart svar ;) Har bestilt meg en nå :D

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt å kjøpe den skjermen, men vil helst ha S-panel.

Hva er forskjellen på disse to skjermene? 1 og 2

Er det sånn at den dyreste har S-panel?

CW skal ha S-panel også skal den være litt bedre. Men tester har vist at den sliter mer med etterslep enn BW.

Lenke til kommentar
Fikk min Samsung 226BW idag. Men min virker som den hverken er A, C eller S. Det står rett og slett ingen steder noe om hva slags panel det er. Men jeg er fryktelig fornøyd, og finner ikke noe feil på skjermen. Nydelige greier. Anbefales.

Du må skru av dekslet på baksiden så finner du et klistremerke på selve panelet.

Min er S panel....

Bakpå står:

Made in Romania, October 2007

Inni står:

LTM220M1-L01 og en fin Samsung Logo samt Made in Korea

Om det står Made in Romania, October 2007 på baksiden av di er det høyst sansynlig at det er S panel.

Lenke til kommentar
Fikk min Samsung 226BW idag. Men min virker som den hverken er A, C eller S. Det står rett og slett ingen steder noe om hva slags panel det er. Men jeg er fryktelig fornøyd, og finner ikke noe feil på skjermen. Nydelige greier. Anbefales.

Du må skru av dekslet på baksiden så finner du et klistremerke på selve panelet.

Min er S panel....

Bakpå står:

Made in Romania, October 2007

Inni står:

LTM220M1-L01 og en fin Samsung Logo samt Made in Korea

Om det står Made in Romania, October 2007 på baksiden av di er det høyst sansynlig at det er S panel.

Gidder ikke skru av bak, men i den service menyen så finner man ikke lenger hva slags panel man har ( Som explorer har sagt over her ) . Men kan ikke se at det er noe særlig feil med skjermen, hverken i raske FPS spill eller med bildet på serier, så regner nesten med det er et S panel.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...