Arion91 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hei! Idag så skulle jeg sette på playstation 3 til lillebroren min, men da jeg satt inn CD-en til resistance, så ville ikke playstationen reagere, så da satt jeg inn i en ny cd, som var FIFA. Den reagerte heller ikke.. Hva er galt? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har du 40 gb versjonene? Ikke det at det har noen betydning men problemet er større på 40 gb enn på 60 gb. Tyder på at du har med et defekt blu-ray drev og gjøre, lever den inn der du kjøpte den og du får ganske sikkert en ny. Hvis ikke blir reparasjonen dekket av garantien. Lenke til kommentar
Arion91 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Har du 40 gb versjonene? Ikke det at det har noen betydning men problemet er større på 40 gb enn på 60 gb. Tyder på at du har med et defekt blu-ray drev og gjøre, lever den inn der du kjøpte den og du får ganske sikkert en ny. Hvis ikke blir reparasjonen dekket av garantien. Nei, jeg har 60 gb versjonen! Men jeg kjøpte den på internett, fra Danmark. Skal jeg sende dem en E-mail eller noe? Lenke til kommentar
Stigebil Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Sliter selv med det samme problemet. Har 40GB versjonen. Kjøpt på lørdag. Funket fram til søndags kveld. Imponerende. Lenke til kommentar
tosk422 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg har også 40gb versjonen. Har ingen problmer med den. Send den inn så får dere det på garantien Lenke til kommentar
Arion91 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Men som sagt, jeg kjøpte den fra utlandet på internett :/ Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hadde jeg vært deg ville jeg sendt dem en mail ja og spurt hva du skulle gjøre, i hverste fall må du sende den til Danmark. Lenke til kommentar
Arion91 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 må vell det, men jeg finner ikke siden lenger :/ Men bror har vell e-posten som dem sendte, så det skal vell gå bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå