muffe Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hvor kraftig prosessor trenger du for å CAPTURE video fra analogt/digitalt kamera? Er det noen forskjell om du tar drt fra analogt eller digitalt kamera? Skal ikke kompirimere, bare få det inn på HDD. BTW, noen som vet hvor stor plass 1 min med ukompirimert video i DVD kvalitet tar? Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Nøyaktig hvilken CPU som er påkrevd er jeg ikke sikker på, men hvis HD klarer 3600 kb/sek eller mer burde det gå greit. Et minutt med DV fil ligger vel mellom 200 og 300 MB. Yoda Lenke til kommentar
muffe Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Joda, min HD klarer 20 mb/sec, men klarer min CPU på 450 mhz å hente inn video fra et DV eller analogt kamera? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 prøv, jeg klarte det på en p3 600mhz uten problemer, renderingen var grusomt. Tok dager å vente (ikke helt men nesten) Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 som sagt: prøv det er forresten ca. 3MB/s (ikke bit altså) Lenke til kommentar
muffe Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Joda, jeg skal prøve. Det var bare det om det i det hele tatt var noe vits i å kjøpe Fire Wire kort... Det er bare en musikkvideo, og uten så veldig mange "stashy" overganger, mest bare vanlige klipp, så renderingen burde ikke ta mere enn en time, eller hva? det er jo tross alt ikke mere enn 4 min... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 på 1900+ 256mb ram ventet jeg 20min på 10min video,med lit overganger lydfiks, alfa matt og litt annet stuff... Ikke gjør det kvelden før du skal ha det for å si det sånn Lenke til kommentar
muffe Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 Neida, selvfølgelig ikke! Den tabben har jeg nemlig gjort før... Skulle skrive ut en ca. 30 siders prosjektoppgave, det var 30 min til bussen gikk. Selvfølgelig måtte skriveren fucke seg. Gjett hvem som var stressa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå