CurSe Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Whats wrong here AAA BBB CCC DDD EEE FFF GGG HHH III JJJ KKK LLL MMM NNN OOO PPP QQQ RRR SSS TTT UUU VVV WWW XXX YYY ZZZ Did you know that 80% of UCSD students could not find the error above? Repost this with the title "what's wrong here", and when you click "post ", the answer will be really obvious. Har sett denne på mange profiler inne på Facebook, men jeg klarer ikke finne noe feil så jeg er tydeligvis blant de åtti prosentene. Noen som kan ser hva som er feil? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Det mangler spørjeteikn i overskrifta. Denne har vore oppe tidlegare. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 "It r not 3 lettars of each kind in the alphafxbetz." ifg. Facebook-søppel. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Det som irriterer meg mest med denne, er at folk ikke KLARER å skrive rett overskrift, slik at det blir 359295239523 forskjellige tolkninger. Repost this with the title "what's wrong here" Så gjør det da, for farsken! Og ja. Jeg skjønte det med en gang. (spørsmålstegn) Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Relativt ingen feil Hvis du ikke forstår: Whats wrong here, og at det er et sprmsl. Så bør du finpusse Engelsken din. Og ja, jeg vet du greide å dekode sprsml til spørsmål. Så nei, det finnes ingen rasjonelle eller logiske feil i første post. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Jo, siden det ikke er grammatisk riktig, så er det en feil. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Relativt feil. Alle forstår budskapet så langt det er meningen å forstå det. Endret 29. januar 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå