xzibiz Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Har fått tilbud av min husvert å koble meg til parabolen deres. Di har et hode med 4 utganger., så det skal ikkje være så stort problem. Så tenkte eg at di vanlige canaldigital tunerane var litt sjedelige. Og har lyst å prøve meg på Dreambox. Så eg tok turen inn på nettet og leita litt. Fant denne Dreambox DM600PVR-S, og lurer på om det er ett bra kjøp. Og lurer på kossen eg kan bruke denne opp mot to tv og ein pc. Om det går og kossen eg kan få det til. Har og lest at det skal gå ann å streame fra pcen via dreambox og inn på tven. Trenger litt starthjelp med andre ord Endret 1. januar 2008 av xzibiz_ Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ikke noe problem med CIFS/NFS pick a choice eller sett inn en disk i den.Du finner forum som kan hjelpe deg videre i dine spørsmål på nettet Lenke til kommentar
xzibiz Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Leste litt på nettet, men finner ingen plass om det er IDE eller SATA hdd som skal i den. Litt sjipt å kjøpe feil disk. Men skal lese litt mer., kansje eg finner fram til det eg leter etter. Takk for svar Lenke til kommentar
xzibiz Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 funker nye canal digital kort i denne tuneren.. ? Si den ikkje står under godkjente motakerer hos canal digital.. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Sånn jeg har forstått det skal dette fungere og til trådstarter så er det 2.5 tommers disk som skal inn i en 600PVR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå