Tulandra Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Mass Effect er noe av det kuleste jeg noen gang har spillt, men har jeg 360 NEI!!! men har jeg PS3 JA!!! Derfor lurer jeg på om Mass Effect kommer til PS3? eller må jeg kjøpe 360 og? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hmm vel 1ern vil ihvertfall ikke komme og ingen vet hvor mange tittler microsoft har kjøpt lisens på i guess, men ea games har kjøpt opp utviklerene bioware. så vi får se fremover=) Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Denne tråden hører til i Sony forumet, og eg mener å huske at det har vært en tråd om akkurat samme tema før. Om Mass Effect kommer til PS3 vet eg ingenting om. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Mass Effect er et X360 ekslusivt spill og vil aldri komme på PS3. Andre Mass Effect spill er jeg usikker på, men siden det er EA som nå eier Bioware og EA snakker samme språk som MS ($$$$$$$$$$) så skal man ikke se bort fra at andre Mass Effect spill og blir X360 ekslusivt. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Mass Effect er et X360 ekslusivt spill og vil aldri komme på PS3. Andre Mass Effect spill er jeg usikker på, men siden det er EA som nå eier Bioware og EA snakker samme språk som MS ($$$$$$$$$$) så skal man ikke se bort fra at andre Mass Effect spill og blir X360 ekslusivt. Du mener at siden EA tenker $$$$ så skal man ikke se bortifra at de neste spillene blir multiplattform? Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Mass Effect er et X360 ekslusivt spill og vil aldri komme på PS3. Andre Mass Effect spill er jeg usikker på, men siden det er EA som nå eier Bioware og EA snakker samme språk som MS ($$$$$$$$$$) så skal man ikke se bort fra at andre Mass Effect spill og blir X360 ekslusivt. Du mener at siden EA tenker $$$$ så skal man ikke se bortifra at de neste spillene blir multiplattform? Jepp, det ville være mer naturlig. Det er ikke utenkelig at Mass Effect 2 ville solgt 1million på PS3. For å kompansere for det må nok MS ut med $20-$30 millioner. Jeg er ikke sikker på om MS gjør det. Når det gjelder nye franschiser er de nok ikke nødt til å betale så mye, men når det gjelder sequels der det første spillet har solgt bra er situasjonen en annen. Endret 1. januar 2008 av Norse360 Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Mass Effect er et X360 ekslusivt spill og vil aldri komme på PS3. Andre Mass Effect spill er jeg usikker på, men siden det er EA som nå eier Bioware og EA snakker samme språk som MS ($$$$$$$$$$) så skal man ikke se bort fra at andre Mass Effect spill og blir X360 ekslusivt. Du mener at siden EA tenker $$$$ så skal man ikke se bortifra at de neste spillene blir multiplattform? Nå blir selskap betalt ganske godt for å kompensere for det tapte salgspotensialet dersom spillet hadde vert multiplatform, ofte mer enn hva de hadde tjent om de hadde utviklet det for begge platformene, i tillegg er det ekstrakostnadene med å utvikle for to platformer. Så om EA tenker penger, noe de gjør så kan det gå begge veier, gamble på at de kommer til å selge enormt på en konsoll de ikke har en fanbase på, eller ta imot et tilbud for å kompensere for tapt salg ved multiplatform. Det er ikke selvsagt at et selskap alltid vil tjene mer på å gi ut spill på multiplatform, spesielt ikke dersom et av selskapene har veldig lyst til å holde spillet ekslusivt til den konsollen. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Joda, MS kan det med å spre idiotiske store pengebeløp rundt seg for å presse seg inn i markeder. Et godt eksempel er de latterlige 50 mill dollar for eksklusivt innhold til GTA IV. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Seriøst? Trodde det var PS3 versjonen som fikk ekslusivt innhold. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Du mener at siden EA tenker $$$$ så skal man ikke se bortifra at de neste spillene blir multiplattform? Det er og en mulighet men du fikk nå se hvordan det gikk med Alan Wake, så snart MS åpnet sin store dollarsekk var PS3 versjonen fort glemt. Er ikke utenkelig at MS blar opp en betydelig sum for å holde Mass Effect ekslusivt til sin enhet, spesielt med tanke på de varme omtalene spillet fikk. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Seriøst? Trodde det var PS3 versjonen som fikk ekslusivt innhold. Du trodde Ps3 versjonen fikk eksklusivt innhold når MS betalte 50 millioner dollar? Nei, det har bestandig vært MS som betalte og fikk det eksklusive innholdet. Nå vet vi dog enda ikke hva dette er, og utviklerene har også sagt at spillet vil få mer innhold på begge konsollene. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Seriøst? Trodde det var PS3 versjonen som fikk ekslusivt innhold. Du trodde Ps3 versjonen fikk eksklusivt innhold når MS betalte 50 millioner dollar? Nei, det har bestandig vært MS som betalte og fikk det eksklusive innholdet. Nå vet vi dog enda ikke hva dette er, og utviklerene har også sagt at spillet vil få mer innhold på begge konsollene. Ja og jeg er 2 år. Visste selvsagt ikke at M$ hadde åpnet pengepungen. Trodde det var motsatt, sat det var Sony som hadde gjort dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå