nikkotai Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Dummeste!!! Finnes spillere som har spilt i 2 og 3 divisjon, og har endt opp i Premier league eller en engelsk klubb, så hvordan du kan komme med den konklusjonen blir feil. Haugesund, Brumunddal, Gjøvik Lyn er noen eksempler på klubber som har høstet spillere bort til den britiske halvøya. Ja, jeg vet det, samtidig som jeg skjønner hva du mener.. Jeg bare mener at man tiltrekker seg større oppmerksomhet hvis man spiller i Tippeligaen.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 JAAA 2Ganger Bernt Hulsker To mål på under et kvarter Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Dette kan vel kalles direkte pinlig av Nybergsund? Greit at Start har budsjett på 80 millioner osv. Men 5-2!!! Minner mer om et hockeyresultat. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det er herlig å heie på Sørlandet idag, Hønefoss next Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ikkje noke sjokkerande med at Start vinne greit i dag. Ser fram til i måra no Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Dette kan vel kalles direkte pinlig av Nybergsund? Greit at Start har budsjett på 80 millioner osv. Men 5-2!!! Minner mer om et hockeyresultat. Ikke enig, Nybergsund er et nyopprykket fra andre divisjon. Start rykket ned fra tippeligaen. Selv om de scorer 5 mål scorer NIL 2 lag også. Seiersmargin på 3 mål er som forventet, så litt av kampen, da var hang NIL greit med. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ikke flaut i det hele tatt, synes nesten Nybergsund kan være stolte, de klarte jo å score 2 mål Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ikke flaut i det hele tatt, synes nesten Nybergsund kan være stolte, de klarte jo å score 2 mål Greit at de skårer 2 mål, men det å slippe 5... det blir noe helt annet. Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Ikke flaut i det hele tatt, synes nesten Nybergsund kan være stolte, de klarte jo å score 2 mål Greit at de skårer 2 mål, men det å slippe 5... det blir noe helt annet. Ja, det blir noe helt annet, er jo tross alt mål for og mot: ) Utrolig at dem klarte å score hele 4 mål på dødball, men sånn er det når man møter et duellsterkt lag.. Tror nok ikke Nybergsund er det eneste laget som tapper med såpass stygge sifre på Sør-Arena. Ser ut til At Glenn Roberts leies ut til NIL; http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=518804 , trenger spisser.. Synes Lapira virker ganske lovende, egenlitg:D Endret 5. april 2008 av nikkoboss Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Tror Nybergsund skal slite med å overleve i år, men kan ikke forstå hvorfor et 5-2 tap på bortebane mot en av de desidert heteste opprykksfavorittene skulle være så flaut? Uansett moro å følge med hvordan det går med Askeladden i Adeccoligaen. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 er det noe live dekning av adecco ligaen noe sted noe ala vg-live mener jeg, de har vel bare tippeligaen ? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Trur firda.no har grei dekning av adecco liga kampane. Dei kjem i alle fall til å dekke Sogndal kampen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 live.tv2.no dekker alt som heter fotball Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 ja men nå tenkte jeg på gratistjenester jeg da, levende bilder er ikke så viktig for meg, får sjekke ut varden da Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) ja men nå tenkte jeg på gratistjenester jeg da, levende bilder er ikke så viktig for meg, får sjekke ut varden da ja... live.tv2.no http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=250...left=allMatches Endret 6. april 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 ja men nå tenkte jeg på gratistjenester jeg da, levende bilder er ikke så viktig for meg, får sjekke ut varden da vel det er gratis Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 yohoo mål i skien til odd , fant ut både aftenposten sin og livesport sin er også ganske gode Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Alta vant over Kongsvinger 1-3! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 yey ALTA IF :woot: Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Trur de skal klare å berge plassen i år. Håper iværtfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå