manubjarne Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Nybergsund spilte i dag mot SFK Sarpsborg i Østfoldhallen. Ressultatet endte 3-1 i favør Nybergsund. SFK fikk straffe etter kun 30 sekunder(!)som de forøverig scoret på, men klarte ikke å stå i mot et Nybergsund-lag som ting begyner å fungere for. Bør også legges til at Rodgers Kola, som er tidligere nevt av Nikkoboss var en av målscorerne i kampen Endret 8. mars 2008 av manubjarne Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nybergsund spilte i dag mot SFK Sarpsborg i Østfoldhallen. Ressultatet endte 3-1 i favør Nybergsund. SFK fikk straffe etter kun 30 sekunder(!)som de forøverig scoret på, men klarte ikke å stå i mot et Nybergsund-lag som ting begyner å fungere for. Bør også legges til at Rodgers Kola, som er tidligere nevt av Nikkoboss var en av målscorerne i kampen Bra det: ) Trodde Kola hadde signert i hjemlandet, men tok vel feil ? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Dessverre Samebror. Alta er alt for dårlige for adeccoligaen, og alt for gode for 2 divisjon! Endret 9. mars 2008 av Pizzatrance Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Dessverre Samebror. Alta er alt for dårlige for adeccoligaen, og alt for gode for 2 divisjon! Tror nok at årets Alta er bedre enn det Alta som sist gang var i Adecco, da Roger Finjord var trener....Nå har vi brukt to år i 2.divisjon til å bygge opp en stamme, og utvikle egne spillere, pluss at det er flere gode på vei til Alta...Alta slo jo blant annet Tromsø 3-2 og fikk 1-1 mot Molde, så de bør for all del ikke undervurderes Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har ikke Alta rykket opp 3 ganger, og rykket ned igjen? Alta får alltid noen sjokkseiere i sesongene, men når man kommer til slutt, så ender det nok med nedrykk. dessverre. Men lykke til. Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nå er ikke jeg sikker på hvor gode Alta er, i og med at jeg aldri har sett dem spille.. Men føler meg ikke helt sikker på Nybergsund heller jeg, sliter hvis det ikke ankommer en knallgod stopper samt et par spisser.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har ikke Alta rykket opp 3 ganger, og rykket ned igjen? Alta får alltid noen sjokkseiere i sesongene, men når man kommer til slutt, så ender det nok med nedrykk. dessverre. Men lykke til. rykker TUIL opp så rykker Alta ned, sånn har det alltid vært. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Sykt mye Alta gnål her da! De er jo et mildt sagt dårlig lag, som jeg har tippet på sisteplass i år Det blir nok Odd på første, Start på andre, Sandefjord på tredje... Sandefjord kan diskuteres, mulig de blir dratt igjen av Moss/Bryne eller noe... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 3 lag skal rett opp og det fjerde gjennom kvalik. etter end sesong. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Ole Alexander Ulvestad er klar for Alta Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 3 lag skal rett opp og det fjerde gjennom kvalik. etter end sesong. Blir nok Start, Odd og Bryne Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Start og Odd er selvsagte favoritter men tror Sogndal, Bryne, Moss, Sandefjord og Løv-Ham kommer til å kjempe om opprykk også Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Klarer Sogndal 4. plassen så er jeg happy. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Start og Odd er selvsagte favoritter men tror Sogndal, Bryne, Moss, Sandefjord og Løv-Ham kommer til å kjempe om opprykk også Notodden og Haugesund også Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Start og Odd er selvsagte favoritter men tror Sogndal, Bryne, Moss, Sandefjord og Løv-Ham kommer til å kjempe om opprykk også Hahahaha, Løv-Ham? Nei, du får bytte ut Løv-Ham med Haugesund eller Kongsvinger. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 heller notodden enn løv ham Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 heller notodden enn løv ham Hvem skal skåre for Notodden? Kvalheim er jo borte. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 heller notodden enn løv ham Hvem skal skåre for Notodden? Kvalheim er jo borte. At Kvalheim drog gjør nok ikke at Notodden blir dårligere... Vant forresten 2-0 mot Godset for noen dager siden. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 hmm nå kan man jo snart tippe hvordan 1 divisjon kommer til å se ut høst når alle kamper er spilt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 hmm nå kan man jo snart tippe hvordan 1 divisjon kommer til å se ut høst når alle kamper er spilt er en tråd klar, ingen andre enn meg som har skrevet i den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå