Gå til innhold

Adeccoligaen 2008 den store hovedtråden [seriestart 6.April]

Sameboe

Anbefalte innlegg

1.IK Start

2.Odd Grenland

3.Bryne FK

4.Sandefjord Fotball

-------------------------------------------------

5.Haugesund FK

6.Moss FK

7.Kongsvinger IL

8.Notodden IL

9.Sogndal Topp fotball

10.Alta I.F

11.Hønefoss BK

12.Nybergsund/Trysil

13.Løv-Ham

14.Hødd

15.Sparta Sarpsborg

16.Sandnes Ulf

------------------------------------------------------

Tipper no rundt her det ender....

Så du heier også på Start, eller?

Jeg er veldig enig, jeg har stor tro på Start i år. Er jo skam for Norge at et lag med så fin stadion spiller i Adecco..

Med Årst og Hulsker på topp, kan det jo bare gå den ene veien. Håper også at Rune Nilsen får spille igjen, føler meg ikke helt trygg på Høie... Det kan jo også hende at Strømstad og Hæstad også blir, tror ikke det blir noe med Frankrike på Strømstad. Doffen er ikke fullt så "salgbar" som det han var for et par år siden. Det må i tilfelle bli til VIF eller LSK, eller noe i den duren. Jeg har ikke så stor tro på utlandet, for å si det sånn...

- Itagun

Jeg holder med Alta I.F jeg ;)

Er du fra Alta? Såfall, var Fredrik Tervaniemi god hos dere for et par sesonger siden ?

For å si det sånn, at han dro for å spille for Boden for noen sesonger siden svekket laget godt ja

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fixed....ser bedre ut nå ;)

Ser det. Mye bedre nå. Anngående Adeccoligaen har jeg ikke så mye å si. Begynner å bli noen sesogner siden VIF var der nå. Håper nesten litt på Nybergsund, siden de er fra en så liten bygd. På en annen side må de oppgradere stadion sin veldig om de skal ha noe å gjøre i Tippeligaen (i Adecco også forsåvidt). Start er egentlig den klubben i Adecco som har mest å gjøre i Tippeligaen med tanke på stadion.

Lenke til kommentar
Nei, husker faktisk det.. :) Er de 3 utlendingene som har signert for Alta gode eller? sett noe til dem enda ?

Jeg har ihvertfall troa på Aziz Idris, og Efe, Ayangma er lit mer usikker om han har signert, for han imponerte visst ikke så mye på prøvespill, men vi har en fyr i Molde på vei, og en Bosnier som ingen aner hva han heter engang :S

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig troa på Start og Odd. Jeg tror Bryne også kommer til å være med å kjempe på toppen.

Men det blir jo en morsom sesong. Nå har jeg skaffa meg sesongkort på Sør Arena og håper på mange underholdene kamper :)

Jeg tror ikke nødvendigvis at Start kommer til å "lide" pga Doffens overgang til VIF.

Han sier jo selv at det var tungt å forlate Start og at han kommer til å be treneren om å ikke spille hvis VIF møter Start. Men i noen av kampene på slutten av sesongen spilte Start faktisk ganske bra, uten Doffen. I tillegg får jo Start flere mangfoldige millioner, så økonomien går sånn "tålig".

Men, det gjenstår å se da. Om VIF blir noe bedre med den fantastiske "landslagsmidtbanen" sin, det er jo ikke sikkert at alt kommer til å fungere der heller. Men når det gjelder Start tror jeg Årst og Hulsker kommer til å spille en stor rolle fremover.

- Itagun :)

post-148832-1199388921_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Fixed....ser bedre ut nå ;)

Ser det. Mye bedre nå. Anngående Adeccoligaen har jeg ikke så mye å si. Begynner å bli noen sesogner siden VIF var der nå. Håper nesten litt på Nybergsund, siden de er fra en så liten bygd. På en annen side må de oppgradere stadion sin veldig om de skal ha noe å gjøre i Tippeligaen (i Adecco også forsåvidt). Start er egentlig den klubben i Adecco som har mest å gjøre i Tippeligaen med tanke på stadion.

Stadion blir oppgradert, med en form for midlertidlig"Stillas" tribune som tar nærmere 1200 tilskuere.

Tippeligaen, det tror jeg aldri skjer. Uansett blir det spennende å se om folk kommer på kampene, var ca 400 tilskuere i gjennomsnitt sist sesong, og det er ikke så veldig mange tryslinger som er fotball interesserte :) Blir vel mer interesse rundt laget nå som vi spiller i adeccoligaen, får vi tro :D

Endret av nikkoboss
Lenke til kommentar
Blir nok plankekjøring for Start og Odd, dette her. dessverre får vi nok de kjedelige oddrane opp igjen i år også.

Odd Grenland er blant de lagene som har spilt mest unorskt i TL de årene de var oppe, kjedelige er de ikke.

Enig. Og de har vel også fått frem flest profiler til Norsk Toppfotball de siste årene også. Finnes jo snart ikke et eneste lag som ikke har en tidligere Odd spiller nå...

Synd Odd rykket ned og ble byttet ut med "Interessante Molde, HamKam og bodø glimt"...

Måk og mæl fotball..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...