anono1123 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Alta spiller så drit at man nesten skammer seg av å gå på kamp. Klarer ikke engang å holde høyt press med en mann mere på bana. Får enda masse sjangser i mot. Nei, bør ta seg opp etter ferien. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Liker toppscorerlisten nå : 7 mål: Morten Fevang, Odd Grenland 6 mål: Chukwuma Akabueze, Odd Grenland Peter Kovacs, Odd Grenland 5 mål: Joe Lapira, Nybergsund Fabian Taylor, Notodden 4 mål: Allan Borgvardt , Bryne Lenke til kommentar
Spillguru Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Utanfor vestre stå eg hørt ei måka rooooopa Rune Skarsfjord er ein vits. 10 poeng med FKH etter 10 serierunder er flaut. Stikk nå mens du ennå har eit godt navn pga Cupfinala Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Liker toppscorerlisten nå : 7 mål: Morten Fevang, Odd Grenland 6 mål: Chukwuma Akabueze, Odd Grenland Peter Kovacs, Odd Grenland 5 mål: Joe Lapira, Nybergsund Fabian Taylor, Notodden 4 mål: Allan Borgvardt , Bryne Joe Lapira med 5 mål for Sundet, ikke værst til å spille kant! Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 FKH er best i Addecoligaen! de rykker opp til Tippeligaen 2009 direkte:D Håper iallefall det:D Tror Start har bra sjanse til å rykke direkte opp også 1.Start 2.FKH 3.Odd 4.Løv-Ham Sånn håper jeg den øvre delen av addecoliga-tabbelen ser ut etter siste serierunde. jeg bor bergen og har bodd 5år i haugesund derfor håper jeg på FKH og løv-Ham! men Brann er Best! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Skal utrolig mye til om FKH skal rykke opp. De er nærmere nedrykk enn opprykk! Det er ihvertfall ikke noe du bør satse pengene dine på. Løv-Ham vil nok ikke ta en 4.plass. Slik jeg ser det nå, så kan det stå mellom Hønefoss, Notodden og Sandefjord(Ja, de vil komme tilbake, selv om jeg ikke håper det.) Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 hehe den tabellen så ikke mye realistisk ut, at start skal gå forbi odd er jo nærmest utenkelig, har mer tro på at notodden rykker opp enn haugesund, og den som kommer i kvalik må jo spille mot lsk eller hamkam, sannsynligvis Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 hehe den tabellen så ikke mye realistisk ut, at start skal gå forbi odd er jo nærmest utenkelig, har mer tro på at notodden rykker opp enn haugesund, og den som kommer i kvalik må jo spille mot lsk eller hamkam, sannsynligvis jaja men jeg håper på FKH og Løv-Ham I Addeco! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 jepp da er ferien over på tide å ta på seg fotballhanskene igjen og sørge for minst mulig baklengsmål denne høsten, Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Alta IF spilte 4-1 mot Bryne nå sist søndag. Stilte med ny spiller fra Kroatia, Ante Zurak. Overbeviste meg, han virker som en virkelig, virkelig god stopper. Sammen med Jay Needham bak burde Alta klare å kave seg til ett nytt år i Adecco. Endret 26. august 2008 av -Martin- Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Er positiv til Alta, kult å ha de i Adeccon men jeg syntes det er veldig dårlig å bruke en hall på hjemmekampene. Blir så ''falskt'' og finner ikke helt fotballstemninga når jeg ser bilder fra kampene. Minner meg litt om Odd = underholdende kamper der det renner inn mål i begge ender Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Stadion burde vært fikset for LENGE siden, hallen ble en hasteløsning. Ikke så lett å ha gressbane ute oppe i nord, ei kunstgress for den sakt skyld. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jepp, alt er som det skal være når start er på topp!! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Meget bra Alta. Sterk 3-0 seier - begynner å se bra ut dette. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Meget bra Alta. Sterk 3-0 seier - begynner å se bra ut dette. Meget sterkt å slå moss 3-0 ja, nå er ikke jeg sikker på det videre kampporgamet til alta men de burde jo klare å beholde plassen med 8 poengs forsprang! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Sånn, da er ENDELIG førstepost oppdatert Og vi går mot en spennende siste serierunde Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Da var Adeccoligaen avgjort... førstepost oppdatert nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå