Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Flytte exp fra en COD4 profil til en annen!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke spilt COD4(sue me :) ), men i de fleste spill som oppererer med online accounts er det ikke mulig å flytte en profil\stats fra en konto til en annen, i alle fall såvidt jeg vet. Er ikke enklere å bare bytte spillet med brodern, så han får det nye du kjøper og du tar han sin konto.

Lenke til kommentar

Er det ikke bare å kopiere mpdata filen fra players/profiles/username ?

Mener det er denne som forteller unlocks osv, ettersom rankingen ikke er online (Du kan klare challenges på egne servere uten nett og få xp for det). Det er vel denne det går ann å laste ned fra nettet så du får unlocket alt med en gang.

Jeg har ikke prøvd så ekke sikker, men det er jo verdt ett forsøk

Lenke til kommentar
Er det ikke bare å kopiere mpdata filen fra players/profiles/username ?

Mener det er denne som forteller unlocks osv, ettersom rankingen ikke er online (Du kan klare challenges på egne servere uten nett og få xp for det). Det er vel denne det går ann å laste ned fra nettet så du får unlocket alt med en gang.

Jeg har ikke prøvd så ekke sikker, men det er jo verdt ett forsøk

Jo det går, har gjort det flere ganger. Går også å laste ned andres profiler :)

Lenke til kommentar

rankdata er låst til cdkey, så hvis du bruker annen cdkey må du bygge opp statsene pånytt.

Rankingssystemet til cod4 er uansett utrolig på trynet da stats/rank blir lagret lokalt på din datamaskin. Det finnes haugevis med trainere som gjør at man kan unlocke og endre stats i hytt og pine.

Som andre sier så er det utrolig lett å ranke opp

Endret av texaco
Lenke til kommentar

Hvorfor i alle sager skal man ville unlocke alt uten å jobbe for det? Hva er gleden i det? Jeg liker å ha noe å jobbe mot, noe bestemt å prøve på, derfor er CoD4 veldig artig, akkurat som de nyere Battlefieldspillene.

Hvis man jukser seg til alt blir det jo nesten som CS! :sick:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...