Ferchie Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg er fra en liten plass hvor det virker som om det eneste folk vet å gjøre er å drikke seg sanseløs hver jævla helg, på tross av at det faktisk er endel tilbud der. jeg klarer seriøst ikke å bruke 300,- på en flaske sprit, sette meg på en eller annen møkkafest med trance på full guffe (sånn at man ikke kan prate med kompiser eller jenter) og sitte der å høre de samme spøkene, det samme drittsnakket og late som om man har den beste tiden i sitt liv. Altså, er jeg den eneste som føler det slik? Jeg drikker en gang i måneden maks nå. PS: Jeg skjønner at dette kan være morsomt på større plasser, hvor man har flere plasser å velge mellom en to buler som stinker gammel øl, og hvor alkholikerne sitter tett. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det er kjekt med fest, men ikkje kvar helg, og eg har det best med litt lågare volum så ein slepp skrike til kvarandre. Er sjølvutnevnt DJ på mange festar, eg får svært for lei trance og den slags og mikser kjapt ei speleliste. Er mange som stadig vekk ikkje hugsar noko frå dagen før, eg ser ikkje kvifor dette skal være noko poeng. Eg vil ha det kjekt, prate med folk i godt selskap, å drikke seg snydens, rave litt rundt, sovne ein plass og gløyme heile kvelden er ikkje heilt i mi gate. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Er enig med deg Zeph. Det var kanskje morsomt når man var 16-17 år, men nå er jeg 22. Jeg har mange kompiser som går å ler dagen etterpå. ''haha, satan æ va full igår, huske ikke en sjit.. Trur æ knuste nåkka flaske i haue på en dude'' osv osv. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Synes som regel vorset er det morsomste. Der er ikke musikken så høy, og man kan bare slappe av og prate med venner imens man drikker. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Synes som regel vorset er det morsomste. Der er ikke musikken så høy, og man kan bare slappe av og prate med venner imens man drikker. På vors møter du folk, prater og har det kjekt, så går alle ut, 90% forsvinn og du havnar på ein klubb med alt for høg musikk. I 2-3-tida stenger dei og er du havnar enten på narschspiel eller går heim. Kjekkaste festane eg har vore med på gjekk me aldri ut, men haldt det gåande til 5-6-tida. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Jeg fyller 18 om 3mnd, å jeg føler det samme. Jeg drikker kanskje nå 1 gang pr mnd. 1-2 år siden drakk jeg jo tett hver helg. Broren min på 19, drikker ennå hver helg, sammens med kompisene sine, som jeg har som venner også. Altså, de "vennene" har ellers lite i toppen, selvom det er tilbud ute å går, har de ikke talent og syns ikke det er noe spesielt, sålenge de kan sitte å drekke seg ned. Forvørig skulle han ene prøve å skaffe seg jobb på Rema 1000, så sa han andre "Hva faen, er du helt jævla korka eller? du får jo 4000spenn fra staten hver mnd jo!" Zeph, er det ikke sånn at det ikke er lov med dialekt her? Endret 1. januar 2008 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 På vors møter du folk, prater og har det kjekt, så går alle ut, 90% forsvinn og du havnar på ein klubb med alt for høg musikk. I 2-3-tida stenger dei og er du havnar enten på narschspiel eller går heim. Kjekkaste festane eg har vore med på gjekk me aldri ut, men haldt det gåande til 5-6-tida. Enig, det er de beste festene:) Da rekker man også å bli kjent med dem man ikke kjenner. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 JD_Scrubs: For det første, fet nick! men ja, kjenner det igjen, kompiser som sitter å snylter på staten, som ligger et par liter sprit unna å offisielt bli kalt alkoholikere. Men det verste er egentli at jeg har ikke så mange sånne kompiser, jeg har mest kompiser som er ''normale''. Har faste jobber, dame, bil egen plass osv. Men de holder på på samme måten. Om unnskyldningen er at de trenger noe annet å tenke på i helgen, så finnes det jo mange andre alternativer. Og nei, narkotika er ikke en av dem. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Zeph, er det ikke sånn at det ikke er lov med dialekt her? Prøver så godt eg kan å unngå det, men du må tipse meg om eg bommar, noko som hender rett som det er. Det er litt av "problemet" med lokalsamfunn, det er så få miljø og alle driv stort sett med det same. Er mykje kjekkare (synest eg) å bu i byen, både med tanke på heimefest og ute på by'n. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hadde selv fest igår og alle hadde det ganske bra så fort jeg kasta ut bråkmakerne som kom uinvitert, de greide å kaste fyrverkeri ned i en tom søppelkasse som igjen tok fyr. Fulle faener as, vi hadde på passe høy musikk sånn at du kunne høre folk snakke og danse til det. Må si jeg avslutta den litt tidlig kanskje, klokka 3, men jeg ble litt trøtt mot slutten. Ikke at jeg hadde drukket altfor mye, men jeg hadde tidligvakta på jobben (klokka 8 måtte jeg være der. Så jeg var temmelig trøtt mot slutten av festen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Drar ut nesten hver eneste helg, dersom jeg har ork og tid til det. Men hvem sier man må bli kanonfull hver eneste gang? Det er sjeldent jeg har det som mål når jeg stikker ut. Er enig i at vors ofte er det kuleste, men dersom man ikke varierer hvor man er, hvem man her med og hva man gjør (og kanskje hva man drikker), så blir det naturligvis kjedelig. I blant drar jeg ut og drikker bare 2-3 øl, uten at det er noe stress. Men da er jeg ofte ute bare for det sosiale. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hver jævla gang jeg skal drikke omtrent er det sånn at vi forser hos en kompis/venninne først, så stikker vi videre ut på fest, som selvfølgelig er en busstur unna. Vi ankommer festen som viste seg og være nok et fors og alle skal videre derfra igjen, det går ikke lenger busser og vi har ikke penger til taxi og må gå i 30-60 min hjem igjen. Og det morsomste av kvelden var selve forset. De gangene det er gøy å drikke er somregel de der vi har fest hos oss selv, der vi starter å drikke hos noen venner og vi slepper alt styret med å reise rundt og finne fest osv, der det er folk som ringer oss istedet. Kommer det en 15-20 folk er det akkurat passe for meg. Har hatt så mange bomturer opp igjennom tidene at jeg liker best å feste i nærheten Og sånne arangerte greier har jeg dårlige erfaringer fra... Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Helgefylla er morsom dersom ein klarar å variere den. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) JD_Scrubs: For det første, fet nick! Om unnskyldningen er at de trenger noe annet å tenke på i helgen, så finnes det jo mange andre alternativer. Og nei, narkotika er ikke en av dem. Tusen takk! Det er idolet mitt! =D Ja, da har man ingen hobbyer utenom helge-fyllet. De kompiser jeg har som har fast jobb og bil osv har jo bare helg-fylla som hobby, ikke data og bil osv. Synd det skal være sånn egentlig. Hver jævla gang jeg skal drikke omtrent er det sånn at vi forser hos en kompis/venninne først, så stikker vi videre ut på fest, som selvfølgelig er en busstur unna. Vi ankommer festen som viste seg og være nok et fors og alle skal videre derfra igjen, det går ikke lenger busser og vi har ikke penger til taxi og må gå i 30-60 min hjem igjen. Og det morsomste av kvelden var selve forset. De gangene det er gøy å drikke er somregel de der vi har fest hos oss selv, der vi starter å drikke hos noen venner og vi slepper alt styret med å reise rundt og finne fest osv, der det er folk som ringer oss istedet. Kommer det en 15-20 folk er det akkurat passe for meg. Har hatt så mange bomturer opp igjennom tidene at jeg liker best å feste i nærheten Og sånne arangerte greier har jeg dårlige erfaringer fra... Skal da ikke bare prøve å ha 4-6kompiser hjemme hos deg feks da , drekke dere ganske ned å bare sitte og prate med musikk? Jeg mener det er den beste festen, da sitter det bare gutter, ingen krangling, ikke noe dame fjas, bare sitte å prate og kose seg. Var forøvrig i Tsjekkia med Kompis, jeg så ingen som var drita fulle der. Utenom meg og kompisen min da. Endret 1. januar 2008 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg har det faktisk like artig når jeg drikker, hver gang.. hver helg.. Også om det er 2 ganger i uka.. Jeg ønsker ikke ett vors med 15 stykker, men de nærmeste vennene, med lav musikk.. Det er ikke ofte det blir slik, men det hender.. Vi har 1 uteplass, som ligger 10 km. unna.. Det er stort sett dit det går hver gang.. For meg så er det SÅ morsomt hver gang.. Det er den gangen i uka at folk klarer å samle seg.. Ellers i uka så har jeg det ganske kjedelig, og det går sagte mot helgene, som jeg gleder meg til.. Det er nok noe kjærlighetssorg inne å gå her også, som gjør at jeg får det så mye bedre når jeg er rusa, og treffer andre jenter, enn når jeg sitter hjemme alene.. I jula så har det ikke blitt bare fyll, faktisk den på flere år med minst fyll, men det sosiale nivået har vært like høyt, om ikke høyere uten alkohol.. Har fått samla oss en del, den faste drikkegjengen, og f.eks. spilt brettspill.. Ganske gøy det også.. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det var jævlig fett første halvåret, men det begyner å ta av.. Men for all del, gøy å drikke seg sanseløs i ny og ne.. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 JD_Scrubs: For det første, fet nick! Om unnskyldningen er at de trenger noe annet å tenke på i helgen, så finnes det jo mange andre alternativer. Og nei, narkotika er ikke en av dem. Tusen takk! Det er idolet mitt! =D Ja, da har man ingen hobbyer utenom helge-fyllet. De kompiser jeg har som har fast jobb og bil osv har jo bare helg-fylla som hobby, ikke data og bil osv. Synd det skal være sånn egentlig. Hver jævla gang jeg skal drikke omtrent er det sånn at vi forser hos en kompis/venninne først, så stikker vi videre ut på fest, som selvfølgelig er en busstur unna. Vi ankommer festen som viste seg og være nok et fors og alle skal videre derfra igjen, det går ikke lenger busser og vi har ikke penger til taxi og må gå i 30-60 min hjem igjen. Og det morsomste av kvelden var selve forset. De gangene det er gøy å drikke er somregel de der vi har fest hos oss selv, der vi starter å drikke hos noen venner og vi slepper alt styret med å reise rundt og finne fest osv, der det er folk som ringer oss istedet. Kommer det en 15-20 folk er det akkurat passe for meg. Har hatt så mange bomturer opp igjennom tidene at jeg liker best å feste i nærheten Og sånne arangerte greier har jeg dårlige erfaringer fra... Skal da ikke bare prøve å ha 4-6kompiser hjemme hos deg feks da , drekke dere ganske ned å bare sitte og prate med musikk? Jeg mener det er den beste festen, da sitter det bare gutter, ingen krangling, ikke noe dame fjas, bare sitte å prate og kose seg. Var forøvrig i Tsjekkia med Kompis, jeg så ingen som var drita fulle der. Utenom meg og kompisen min da. Kom kanskje litt dårlig frem, men var slike fester jeg mente at jeg likte. Det er de som oftest blir velykkede. Men jeg har ikke noe imot å ha litt fler en 4-6 stk. Synes det blir litt lite, og tror det hadde blitt litt upopulært om vi utestengte jenter men Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Altså, er jeg den eneste som føler det slik? Jeg drikker en gang i måneden maks nå. Jeg føler det slik jeg også, og fester veldig sjelden selv (tipper 8ganger i året) Jeg kjenner meg i igjen med det noen sier her" jeg var så full i går, spydde i hele morges etcetc", og tenker fort hvor lite gøy det er. Var på vors/middagsgreier på nyttårsfaten, og legger da (som oftest) merke til hvor kjedelig det faktisk er. Noe av det som gjør det kjedelig for meg er mye av møkkamusikken som spilles og at det ikke er de rette folka som er der. Selvsagt, det hjelper ikke at Singstar er lett tilgjengelig. Og det mest patetiske av alt er hvor dårlig alle synger og hvor lavt de synger. Joda, de vil synge, men ikke høyt nok til at andre kan høre deg. Jeg ser ikke poenget.. Jeg legger også merke til at flere stirrer ut i lufta i lange tider, enten om det er på vors, fest eller nach, det samme gjelder forøvrig på byen hvor det er mest synlig av alle steder. Selv har jeg god erfaring med en vennegjeng på rundt 10 som drikker sammen, eller fest hos meg selv (da jeg velger musikk, les: trance ). Selvsagt skjer det at man drikker seg sanseløs slik at man ikke husker noen verdens ting, men det tror det er utbredt å drikke seg såpass full at man ikke husker noe (meg deriblandt - og noe av grunnen for at jeg fester såpass lite er mye av den grunnen) Men, hvorfor ikke være asosial hvis man trives med det? Jeg ser mye heller film med Cola og potetgull, enn festing på byen! Så får heller folk kalle meg asosial og nerd, uten at jeg tar store skader av det EDIT: etter hva jeg har forstått av lesing i denne tråden, og blant kamerater er det private fester som er mest populært, så kan undres hvorfor alle skal på byen? Er det for å treffe alle de du ikke har sett på et år, som du heller ikke ser på et år heller? Man kan undres Endret 2. januar 2008 av Lil-H Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det er viktig å finne sin balanse, ikkje gjere som alle andre. Om du vil sjå film aleine ei helg er ikkje det noko problem, så kan du kanskje gå på besøk neste dag eller bli med på fest neste helg for ikkje å miste heilt kontakten. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Altså, er jeg den eneste som føler det slik? Jeg drikker en gang i måneden maks nå. Jeg føler det slik jeg også, og fester veldig sjelden selv (tipper 8ganger i året) Jeg kjenner meg i igjen med det noen sier her" jeg var så full i går, spydde i hele morges etcetc", og tenker fort hvor lite gøy det er. Var på vors/middagsgreier på nyttårsfaten, og legger da (som oftest) merke til hvor kjedelig det faktisk er. Noe av det som gjør det kjedelig for meg er mye av møkkamusikken som spilles og at det ikke er de rette folka som er der. Selvsagt, det hjelper ikke at Singstar er lett tilgjengelig. Og det mest patetiske av alt er hvor dårlig alle synger og hvor lavt de synger. Joda, de vil synge, men ikke høyt nok til at andre kan høre deg. Jeg ser ikke poenget.. Jeg legger også merke til at flere stirrer ut i lufta i lange tider, enten om det er på vors, fest eller nach, det samme gjelder forøvrig på byen hvor det er mest synlig av alle steder. Selv har jeg god erfaring med en vennegjeng på rundt 10 som drikker sammen, eller fest hos meg selv (da jeg velger musikk, les: trance ). Selvsagt skjer det at man drikker seg sanseløs slik at man ikke husker noen verdens ting, men det tror det er utbredt å drikke seg såpass full at man ikke husker noe (meg deriblandt - og noe av grunnen for at jeg fester såpass lite er mye av den grunnen) Men, hvorfor ikke være asosial hvis man trives med det? Jeg ser mye heller film med Cola og potetgull, enn festing på byen! Så får heller folk kalle meg asosial og nerd, uten at jeg tar store skader av det EDIT: etter hva jeg har forstått av lesing i denne tråden, og blant kamerater er det private fester som er mest populært, så kan undres hvorfor alle skal på byen? Er det for å treffe alle de du ikke har sett på et år, som du heller ikke ser på et år heller? Man kan undres Byen er jo alltid der, private fester er det ikke alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå