Simen1 Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Edit: I hvilken kateogori hører tråden om 3D mark hjemme? Ny post for posting av resultater er opprettet. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Er ikke denne feilpostet? Det er en kategori under overklokking der slike poster skal postes. Her! Lenke til kommentar
thoering Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Er ikke denne feilpostet? Det er en kategori under overklokking der slike poster skal postes. Her! Denne posten vil jeg ikke si er feilpostet. 3DMark03 er jo et benchmarkprogram, altså programvare. Ìkke overklokkingsprogram eller noe... hvorfor skal den under overklokking? Er forøvrig fullstendig gira!!! Må ha med en gang, koste hva det koste vil, dvs 5 timer med ISDN Lenke til kommentar
m`K Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Fant ikke veien på ocshoot.no =/ Tror ikke dem har den klar for nedlasting før klokken 19.00 ellerno? Lenke til kommentar
gecho Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Alt er feilposta på hardware.no, - om du så treffer med en "innertier" kan noen moderator eller modisspire mene det er feilposta ... Stilig, - hva 8) Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Er ikke denne feilpostet? Det er en kategori under overklokking der slike poster skal postes. Her! husker noen sa engang... "Er det en jeg-leker-moderator dag idag?".Hvorfor i all verden bryr DU deg om dette?Tilbake til topicet. Jeg har ennå ikke fårr skjermkortet mitt, men jeg får det snart og da! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Mitt GeForce3 kommer til å få en aldri så liten psykisk knekk ved kjøring av denne testen. Trenger sikkert psykolog da den sikkert ender opp på rundt 1000 poeng.... Kanskje under... Lenke til kommentar
IthMcMos Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Håper de har nok mirrors. Tar litt på når alle fjortisene (inkludert meg) skal laste ned på samme tid. :wink: Akkurat no er counteren 344943 hos meg Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hvor skal man poste om programmet 3dmark hvis man ikke skal gjøre det i programvare? Og hva har benchmarking med overklokking å gjøre? Osv... 70 000 igjen i skrivende stund Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Vi har en egen kategori for benchmarks - som 3dmarks er - så dere får benytte den. Og den ligger under Overklokking.no siden benchmarks og overklokking har MYE med hverandre å gjøre. Denne tråden er feilpostet, og stenges. Jeg lar den derimot ligge, slik at folket får dette med seg en gang for alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg