ennj Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 - Gifte meg med kjæresten, være sammen resten av livet - Få fantastiske unger og forme dem til å bli enda bedre - Få lest bøker. Masse bøker - Få reist rundt til jeg blir lei - Se Liverpool på Anfield, og storkamp i Europa - Se Kaizers Orchestra live, igjen og igjen Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 - Få hund - Få barn Jeg er vist ikke så storkreven. Lenke til kommentar
bantexkaa87 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Lære meg japansk flytende Reise tilbake til Japan (Mest sannsynlig vår 2011) Reise til USA (høst 2011?) Hoppe i fallskjerm (høydeskrekk :S) Tattovere meg (begynner forhåpentligvis høsten 2010) Få en Japansk tattovering i Japan. Se Premier League i England (gjennomføres 31. jan, Arsenal - Man United) Bestige et fjell Kjøpe min egen bil, heeelt ny fra fabrikken Gifte meg Få unger (2 gutter og 1 jente) Gjennomføre denne listen før jeg dør Lenke til kommentar
Ogrheimen Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Oh heck! Leve livet hvert jævla sekund! Endret 17. august 2011 av Ogrheimen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Lære seg Russisk. Bli oljeoligark i Russland. Få så mye makt at jeg kan bli valgt til President i Russland. Bli gammel å gi fra meg presidentarven til min sønn. Trekke seg tilbake i et palass i Bahamas hvor en driver dank fra morgen til kveld. Lenke til kommentar
mawicked Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ha en fast trekant partner, en jente, (det er veldig nært og bli realisert faktisk) Reise rundt i verden ilag med typen, feste å ha trekant firkant osv med jenter og gutter, men største drømmen er jenter da, er jente sjøl Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ha en fast trekant partner, en jente, (det er veldig nært og bli realisert faktisk) Reise rundt i verden ilag med typen, feste å ha trekant firkant osv med jenter og gutter, men største drømmen er jenter da, er jente sjøl Typen din må ha det ganske bra . Lenke til kommentar
mawicked Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hehe, ja han klager ikke akkurat det er sikkert men det er utrolig godt og kunne være så åpen, iværtfall når man elsker sex Lenke til kommentar
jahas Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Damn, bare ta noen måneder i et land langt langt bort, der jeg kan ligge på stranda 24/7, og ikke tenke på noe eller noe. Bare slappe av og nyte det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) - Lære meg Japansk. Gjerne flytende. - Bli flink i Latin - Sluke all kunnskap om verdenshistorie - Inneha litt kunnskap i biologi - Ta opp kunsthistorie igjen - Lære enda mer om psykologi - Bli mer selvsikker - Få den kroppen jeg drømmer om - Reise rundt i verden - Få meg en lundehund - Skrive en rekke noveller, romaner og dikt - Bygge meg opp en god rutine for trening og kosthold som jeg klarer å holde - Lese tonnevis av bøker og tegneserier - Se alle filmene man bør se, og litt til Endret 25. mai 2010 av KittyCat 1 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Eie et maleri/litografi/trykk av følgende kunstnere. Avhaket kunstner er allerede i boks. Picasso ✓ Giotto ✓ Cézanne ✓ van Rijn Monet Manet ✓ Caravaggio Gauguin Basquiat Munch ✓ Warhol ✓ Bacon ✓ El Greco Kahlo Dalí ✓ Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) - Å lære Japansk - Lage min egen Anime serie, Episode eller karakter. Gjelder også Manga. - Lage min egen Hip hop sang. Lage beaten selv, og rappe. - Perfeksjonere Engelsk - Finne min bedre halvdel - Få en jobb jeg trives i Fyller på etterhvert som jeg kommer på ting. ^^, Endret 12. august 2011 av Mikaeru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå