WD- Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg MÅ ikke absolutt gjøre disse før jeg dør, men har veldig lyst: -Bli forfatter og skrive bok/novellesamling -Lære japansk flytende (både skriftlig og muntlig) -Lære å tegne realistisk, med skyggelegging og hele pakka -Holde pianorecital Lenke til kommentar
sinusitis Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 - bli lykkelig, høhø. - besøke alle verdens kontinenter. - bo på et undervannshotel. - plante et tre. - fly i luftballong. - gi blod. - lure noen over lengre tid til å tro at jeg er en mann. Lenke til kommentar
marcusss Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 - Taka ein skikkelig armheving. - Læra meg fleire språk (tysk, islandsk, spansk, esperanto ol.) - Få meg ei dama og eit ligg. - Skriva ei novellesamling/diktsamling/bok. - Verta yver 100 år. - Motbevisa evolusjonsteorien. - få ein unge. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 * Gi ut diktbok. * Bli lærer. * Kjøpe egen bolig. * Få barn. * Gifte meg. * Reise jorda rundt. * Lære spansk flytende. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) neste side er oppdatert. Endret 26. mars 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 -runne guitar hero på ekspert- Du må ikke sette så høye krav til deg selv. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 - Hoppe i fallskjerm And that's about it Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 -Sette pistolen mot tinningen og trykke avtrekkeren i en alder av 60. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 -Få en god utdannelse innen fysikk. -Besøke en romstasjon. Bedre å sikte høyt! Lenke til kommentar
Johari Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jordomseiling Svømme med delfiner Sove under stjernehimmelen Finne den rette Kjøpe et hus Gifte meg Få unger Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Besøke alle kontineter i verden (DONE) få 5 barn bo et par år i USA/Canada få mer enn 50 ligg (2/50) :s verve meg til marinen dø med stil Det var det. Lenke til kommentar
Osturn Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Mine mål: - Få startet og få gjort ferdig oppussingsprosjekt av huset mitt - Byhopping i USA - Oppleve Sommer-OL i London 2012 - En god og sikker jobb med sikker inntekt innenfor aksjemarkedet (er innenfor som vikar nå) - Sett Newcastle spille Premier League på St. James' Park - Leve et liv der eg har full kontroll over økonomi og verdier - Giftemål og 2-3 unger Pluss litt personlige behov innenfor venne- og bekjentkretsen:) Klarer eg dette så er eg fornøyd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hva er deres "To Do Before Dying" liste? 1. Leve Lenke til kommentar
Groening Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Mine mål: - Jobbe som 3D-animatør på Stargate og/eller Star Trek - Besøke alle kontinenter - Lære meg flere språk flytende (japansk, spansk, russisk) - Eie alle forskjellige versjoner av alle Tremors filmene - Møte staben bak Futurama - Gifte meg og få barn - Komme meg opp og ut i rommet Klarer jeg alt dette (noe jeg tviler på) så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Osturn Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 -Få en god utdannelse innen fysikk.-Besøke en romstasjon. Bedre å sikte høyt! De sier at "The sky is the limit", du sikter med andre ord enda høyere:P Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Er rike mennesker immune mot AIDS? Ingen som har sett South Park? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Har mest tro på at det er opplevelser som vil gi meg et rikt liv. - Se Arsenal-kamp på Highbury og Ashburton (begge unnagjort) - Hoppe i fallskjerm - Strikkhopp - Paragliding - Reise på en lang tur uten å ha en bestemt rute på forhånd, oppleve verden - Kjøre på Nürburgring - Finne en livspartner - Oppdra barn - Sikkert en del mer, men det kommer jeg ikke på nå Endret 21. juli 2009 av Atald Lenke til kommentar
someOen Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 1. Bo minst eit år i utlandet 2. Gi ut eit album 3. Finne den rette 4. Kjøpe eit flygel Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 -Bli levene legende på CoD 4 og 6 online. -Ha en Threesome -Sånn ultra kul basehopping Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 -Bli forfatter og skrive bok/novellesamling -Lære japansk flytende (både skriftlig og muntlig) - Reise jorda rundt - Svømme med delfiner - Dykke i krystallklart vann - Strikkhopp - Fallskjerm - Ta masse, flotte bilder - Lage en tegneserie - Lage/designe et mangablad - Bli sunn - Få meg min egen hund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå