Gitaroo Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 legger til en ting til: * Jobbe for Chris Gardner, i San Francisco Lenke til kommentar
turbo42 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 NEI!? Er tråden død? Denne var jo stilig:D Til dere som vil hoppe i fallskjerm, bare gjør det! Det blir som kjent bare skumlere jo eldre man blir. Jag har utført ni fallskjermhopp, det var evig nok, men der fikk jeg kryssa ut en ting av lista. Tok dykkersertifikatet samme sommer, og det var the summer of my life. Men ellers er det jo litt som mangler. Bil-lappen for eksempel. Den hadde vært kjekk å ha. Utdannelse utover almennfag. Og så har jeg en gang tenkt å gi en drittsekk skjikkelig som h*n fortjener. Ikke sånn voldelig, men være lur nok til å gi personen et realt sjokk. Jeg tenker alltid, jeg skulle gjort det, eller det, men er ikke tøff nok. EN dag da.. det hadde vært gøy:) Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Bli eineveldande herskar over verden! (Hvis ikkje det funker vil eg flytta til England/Amerika og bu der) Endret 17. januar 2008 av Registrert-Brukar Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hoppe i fallskjerm, utgi en eller flere bøker, få barn, flytte på landet, ta lappen, få ny båt. Kanskje eie hest eller ha en smie. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Kom dere ut og hopp i fallskjerm dere som vil det! Er ikke så dyrt, og absolutt verdt pengene Lenke til kommentar
kalli Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Å hoppe i fallskjerm er hvertfall en ting jeg SKAL gjøre i løpet av livet mitt! Gleder meg Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 - Fallskjerm - Fallskjerm igjen - Fallskjerm, alle gode ting er tre! - Reise masse - Kjører noe utrolig raskt - Fly helikopter Er ganske sugen på adrenalin i denne perioden av livet, så listen gjenspeiler det ganske greit Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ta småflylappen. Ta dykkersertifikat. Kanskje ta en sub-orbital romtur hvis prisene faller til et lavt nok nivå. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Lage en film (være regissør og manusforfatter) Lenke til kommentar
Missy- Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Kom dere ut og hopp i fallskjerm dere som vil det! Er ikke så dyrt, og absolutt verdt pengene Hvor mye koster det egentlig? Endret 13. april 2008 av Missy- Lenke til kommentar
Nemistwh Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Kom dere ut og hopp i fallskjerm dere som vil det! Er ikke så dyrt, og absolutt verdt pengene Hvor mye koster det egentlig? 3000 der jeg sjekket, for et ukes kurs. Blir vel mer for selve hoppet. Jeg har dritlyst til hoppe i fallskjerm, men vet ikke om jeg noen gang kommer til å våge. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 - Dra til Japan og bo der. - Dra på en spotan ferie der jeg hiver meg på et random billig fly og bestemmer hvor jeg drar mens jeg står på flyplassen. - Skrive en bok. Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) * Skrevet en bok (Har ideen allerede, den trenger bare finpussing ) * Dra til Japan og Kina (kanskje bo der over en kort periode) * Krigsreporter fra en eller annen krigszone * Klare å oppnå drømmejobben Endret 11. mai 2008 av Kenny_NOR Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 - Gifte meg med en sugar daddy. Han fikser resten for meg. Lenke til kommentar
LarsRoger Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hoppe falskjerm helt klart Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 - Publisere diktene mine - Klare svart belte - Reise jorden rundt - Bo i Storbritannia - Finne den rette - Få barn - Etablere meg - Lære meg spansk flytende Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hoppe i fallskjerm, få unge®, drive småbruk, utgi bok eller bøker, smi eget sverd/øks, besøke yellowstone, besøke mount everest, dra på tur på i langskip Lenke til kommentar
M..D Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 -Lære meg og spille Gitar -Lære meg Fransk og Mandinka(Snakkes i Gambia) -Lære meg piano -Reise til Gambia -Dra på fisketur ut i skogen et sted i Norge -Reise til et varmt land og være bartender en stund -Komme in og fullføre Politihøyskolen Fullfører jeg denne listen kan jeg dø lykkeligt:P Lenke til kommentar
Nash Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Bumper! - Klare 100 kg benkpress/150 kg knebøy/ 150 mark - Svømme med haier (uten bur) - Basehopping/fallskjermhopp/Tandemhopp - Bungee jumping - Reise til Texas - Dra på en Superbowl finale - Ekte slåsskamp - Oppleve nordlys Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 -Se In Flames spille Behind space, Dead eternity, og Goliath's disarms their david's live -bli skikkelig god i gitar -bli med i band -få et skikkelig hjemmkino :!: -Få en decent jobb og utdannelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå