Snoft Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hei, kjører vanligvis xbox'en med component til tven, men har også Microsoft sin VGA kabel, og da får jeg et gråskjær over hele skjermen. Svarte kanter under og over er grå, under filmer osv (og co-op Halo 3), og bildet er generelt grått.. Har prøvd 2 vga kabler, 2 xbox'er på 2 forskjellige skjermer. er jo fargebilde, og alt ser bra ut, men fargegjengivelsene er utrolige dårlige, i forhold til component! Er det skjermene som er for dårlige, eller er det VGA kabelen som er for dårlig, eller hvordan kan man evnt få en løsning på dette ? Skjermene er Samsung 20" LCD 206BW og NEC 20,1" 2070WNX EDIT: Hvis dette er et VGA relatert problem, vil vel dette løse seg ved å kjøpe en HDMI Converter og en HDMI -> DVi, og koble dette sammen, istedenfor!? Endret 1. januar 2008 av Snoft Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 I grafikkinstillingene i dashboardet er det noe som heter Reference Levels. Har du prøvd alle tre instillingene (standard, intermediate, expanded)? Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Ja, overhodet ingen merkbar forskjell uansett hva jeg velger her, dessverre! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Slik er mine erfaringen med VGA-kabelen også, men det er store forbedringer å hente i disse Reference Levels _crs_ sikter til. Men komponent kablene gir bedre bilde på min TV ihvertfall Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Fargene på VGA ser helt fine ut hos meg etter en oppdatering som kom tidligere i år. Har du sjekket fargeinnstillingene til vga-inngangen på TV-en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå