Halsstikkar Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hei! Jeg har et problem der siden ser jo helt "mongo" ut på min pc, bruker FFox. SS Any idea? Endret 1. januar 2008 av Halsstikkar Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Jeez. Gi oss i det minste ett Screenshot da. Edit: Se derja. ^^ Endret 1. januar 2008 av Loev Lenke til kommentar
k0n Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Prøv: Vis -> Sidestil -> og sett til vanlig. Får en liknende side som deg når denne står på ingen. Lenke til kommentar
Halsstikkar Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Prøvde det som skrev K0n, men det sto allerede på vanlig og ingen forandringer. Hakhag, hvordan? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 bruk en skikkelig nettleser, som Opera, istedet. Lenke til kommentar
Halsstikkar Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Slettet, akkuratt lik. Anågende Opera, jeg brukt FF lenge og gidder ikke å skifte. Opera er sikkert greit det, men FF liker JEG best. Lenke til kommentar
k0n Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har du nyeste versjon av FF? Tror den nyeste heter 2.0.0.11 Lenke til kommentar
Halsstikkar Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Tror det, veldig ofte at den oppdaterer seg sjølv... har hatt de problemet lenge Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Slå av adblock på siden..... ser ut som du rett og slett har blokert hele komplett siden Lenke til kommentar
ezet Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Dette er bare ett tilfelle av CSS som ikke blir lastet, kanskje CTRL+F5 funker (på komplett.no) ? Evt. som Turbo Sindre sier, du har blokkert css dokumentet på noen måte ? Endret 1. januar 2008 av ezet Lenke til kommentar
Halsstikkar Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Turbo Sindre, takk virker fin igjen nå. Det va adblock så va på. Sikkert skjedde den gangen jeg på itavisen og skulle fjerne expert reklamen. Takk til alle som hjalp meg her Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 fikk akkurat samme problem med hw.no vet du hvorofr??????? FORDI JEG HADDE PÅ SVART VINDUFARGE!!!!! SÅ JEG BYTTA TILBAKE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå