MiSP Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Jeg skal ha ny PC nå, og trenger et par ZM-NWB1 ZM-GWB3. Når jeg søker på prisguiden er det ingen som har den på lager, og Norek har den ikke engang oppført (Norek står som eneste leverandør i Norge på Zalman sine sider). Jeg må nok derfor ty til utlandet. Er det noen som vet hvor jeg kan få fatt i den? Endret 1. januar 2008 av MiSP Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kan jeg spørre hvorfor du absolutt må ha den blokken? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg skal bruke vannkjølings"settet" Zalman Reserator XT, og jeg aner ikke dimensjonene på slangen (har ikke funnet dem noen steder), og jeg vet med sikkerhet at denne blokken passer til GeForce 8800GT. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Glem det, jeg fant hos QuietPC. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) De får det inn snart hos ps.no, microplex.no ++ Denne blokken støtter ikke 8800GT-kort såvidt meg bekjent. (står at den ikke støtter 8800-serien hos QuietPC, og står heller ikke i listen hos zalman) Ville heller lagt inn litt mer pæng og heller kjøpt en fullcoverblokk for 8800 GT-kortet: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=a...amp;mcat=14s277 Da er du sikker på at minnet har det bra også i tillegg til bedre kjøling. Endret 1. januar 2008 av baronKanon Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 De får det inn snart hos ps.no, microplex.no ++ Denne blokken støtter ikke 8800GT-kort såvidt meg bekjent. (står at den ikke støtter 8800-serien hos QuietPC, og står heller ikke i listen hos zalman) Ville heller lagt inn litt mer pæng og heller kjøpt en fullcoverblokk for 8800 GT-kortet: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=a...amp;mcat=14s277 Da er du sikker på at minnet har det bra også i tillegg til bedre kjøling. Det står at den passer ifølge dette innlegget. Angående ditt forslag, så har jeg vurdert det, men jeg aner ikke om blokken passer til slangen. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Blokken passer slangen finfint. Det står at de er 8 millimeter ID i en test hos X-bit, så 5/16" er nok riktigst. Du får den sikkert på en 3/8"-nippel også (litt lettere å få tak i). Så setter man på passende nipler på blokken, og det virker Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Full cover blokk til 8800gt Nipler som passer til zalman sine 5/16" Microplex har også slanger fra zalman hvis du skulle trenge det. Er det denne blokken du skal ha? De har den ikke på lager men du kan jo sende mail å spørre når de får den på lager? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jeg bestilte fra QuietPC på onsdag, og den er allerede registrert i Bergen. Satser på bygging i helgen. Takk for hjelp. Endret 4. januar 2008 av MiSP Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Må du poste temps i load.. Bruker selv en Zalman VF900-Cu på mitt 8800gt-kort, ligger på rundt 50grader i load. Med stock var den ikke så lavt i windows engang. Endret 4. januar 2008 av MoDzoNa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå