D_KILLAH Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Noen som har internet fra INO her? Jeg har "Bredbånd" fra dem, det vil si det var bredbånd den dagen jeg fikk det, For ca. 4 MND. siden sperra de nedlastingstjenester som Napster, WinMX osv... åpna etter ca 2mnd men har strupa linjene slig at det er ubrukelig, anlogt modem går MYE fortere! I dag så jeg at de faen meg har strupa linja mi til 100kbit!! I dag da jeg dro på skolen dro jeg 1-1.5 mbit. nå nor jeg kom tilbake klarer jeg ikke å dra over akkurat 100kbit UANSETT. Har de lov å ligge å kuke go kave slik, det er da ikke noe som går tregere enn en Dobbel ISDN-linje jeg betaler for. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Hvem er INO? Du har krav på å få det du betaler for. (selv om 10% overhead er inne rimelighetens grenser). Kontakt de med en gang, og ikke gi deg før du merker at farten øker. Ellers kan du true med å gi de dårlig PR på et eller annet vis? Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 7. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2002 Tror du ikke jeg holder på med å gi dem dårlig pra DAH! :smile: Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Tenkte mer i retning av forbrukerombudet eller noe slikt. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå