henkeZ Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hei!! Skal kanskje bygge ny pc, som vil bli brukt til gaming, photoshop, premiere pro osv.. Handlevognen min Ser handlevognen grei ut? Maks 14.000! Håper på svar! Mvh, Jan Henrik Endret 1. januar 2008 av jhdjupvik Lenke til kommentar
Nietsroht Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Bytt ut 8800gts 640MB med den nyere versonen 8800 GTS 512MB ellers ser det vel ganske greit ut, har lite peil på hovedkort osv så vent på flere svar Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Kan du linke til den nyeste versjonen..? EDIT: Har ikke så mye peil. Endret 1. januar 2008 av jhdjupvik Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg har det hovedkortet selv og er veldig fornøyd. Blir også anbefalt av anandtech.com som et av de beste X38-kortene i forhold til pris. Er det meningen at du kun skal ha en DVD-leser og ikke en brenner? Hvis ikke har brenneren i min signatur også SATA-tilkobling. Var jeg deg hadde jeg gått for 2 stk ATI HD3870 kort i crossfire fremfor ett 8800GTS 512MB. Det kommer på ca 3000,- og gir veldig god ytelse for pengene. Blir fortsatt innenfor budsjettet ditt. Har du forresten tenkt til å klokke maskinen? I såfall bør du ha en bedre CPU-kjøler, feks Nocuta NH-U12F eller Thermalright Ultra120Extreme (tror det var riktig stavet). Q6600'en blir ganske varm. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Takk for svar! Nei, jeg tror ikke jeg skal overklokke. i alle fall ikke med det første. Men trenger man en ekstra CPU-kjøler likevel? Forresten, kan noen linke til de nye 8800GTS skjermkortene som dere snakker om? Jeg har bestemt meg for at jeg vil kjøpe ett slikt kort. Lenke til kommentar
Nietsroht Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) her: https://prisguiden.no/product.php?productId=86558 faktisk litt billigere. Men er det ikke det du har i signaturen din da? ser jo ut som du har det allerede...... men er sikkert ikke så dumt med ati kortet i CF heller Endret 1. januar 2008 av Nietsroht Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 her: https://prisguiden.no/product.php?productId=86558 faktisk litt billigere. Men er det ikke det du har i signaturen din da? ser jo ut som du har det allerede...... men er sikkert ikke så dumt med ati kortet i CF heller Det er min PC det, skal bygge til brodern.. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hvis du ikke skal overklokke fungerer stock-kjøleren helt fint, med mindre du er veldig allergisk mot støy da. Men er jo en enkel sak å ettermontere en annen kjøler hvis du ombestmmer deg da. Hvis du er ute etter best mulig ytelse på et X38-basert system, så er altså HD3870 i CF et bedre alternativ enn 8800GTS 512MB. Tester viser at det stort sett bare er 8800GTS 512MB/GTX/Ultra i SLI som yter bedre, og SLI får man som kjent ikke på Intel-chipset. Men det er seff ditt valg. Edit: Dårlig språk ute og gikk... Endret 1. januar 2008 av Hugo_Hardnuts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå