Goliath Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Leste om en tjeneste på nett hvor man kunne sette opp overføring av filer fra en PC til en annen via denne tjenesten. Tror den lagde en direktekobling mellom maskinene. Denne tjenesten var gratis. Husker noen hvilken jeg snakker om?! Hvis ikke; noen forslag til lignende tjenester som er gratis og har mulighet for å overføre ca. 200mb. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) jeg liker og bruker dump.no finnes flere sånne som tar mer plass og :-) eller hva med http://www.xdrive.com/ Endret 1. januar 2008 av ranvik Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Med FTP kan du bare hente ned f. eks FileZilla, gratis klient/tjener, og være oppe på noen minutt. Med BitTorrent bare lager du en torrent-fil hos deg, seeder den i din klient og sender han .torrent-fila. For HTTP kan du hente ned f. eks XAMP, en komplett webtjener-pakke, og hoste filen lokalt. Anbefaler FTP av disse tre løsningene. Hvis ikke kan du teste andre P2P-programmer som Limewire eller DirectConnect... Endret 1. januar 2008 av Blib Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Du kan prøve med Pipebytes Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Det var pipebytes jeg søkte etter ..thx Lenke til kommentar
reor Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Et annet alternativ er http://www.yousendit.com Har brukt denne endel og den er ok også ved sending til flere samtidig. Her kan du med gratisabonnement sende max 100Mb som enkelt eller zippet fil pr gang. I betalversjon kan du sende flere Gb og multifiler. Vil her legge til flg.: Hvis du og vedkommende du skal sende til/fra har kjapp linje så oppgir Yousendit en overføringshastighet på 1Gb og det bør rekke for de fleste. Jeg har aldri kunnet teste dette. Endret 31. januar 2008 av reor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå