tigerdip Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Midt i en kampanje c&c mistet jeg signalet fra skjermkortet mitt (x1950pro). Jeg kuttet strømmen til maskinen og åpnet den opp for å sjekke temp og støvmengde , det var mye støv på cpuviften men ellers virket alt helt ok. Jeg kunne fint berøre komponentene uten å bli brent på fingrene. Når jeg startet opp igjen kunne jeg komme inn i bios uten problemer, men når jeg fortsatte oppstarten mistet jeg signalet til skjermen. Jeg byttet så ut kortet med et gammelt 9500pro og da fungerer alt greit. Er det noe jeg burde sjekke i forhold til mitt x1950pro eller er alt håp ute ? Det er bare litt over to måneder gammelt. På forhånd takk for alle tilbakemeldinger Lenke til kommentar
anders! Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Sett i 1950 og sjekk om vifta går på kortet. Ville prøvd å skifte utgang fra skjermkortet. Du har vel 2xDVI eller en DVI og en VGA. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg sjekket viften, den snurret. Skal sjekke utgangene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå