knuro Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg har en 3 år gammel Packard Bell (Bærbar) og her er det kun 30 GB harddisk ( 10 GB igjen etter programmene som er lasta ned) kan jeg kjøpe mere minne? ikke eksternt minne, men minne jeg kan ha inni Pc,n.. fikk ett nytt kort med mere ram ( 479 MB) men jeg synest ikke det er bra nok, pluss jeg har Vista og 32 bites operativsystem. hvor mye minne kan jeg ha på denne? hva koster det? og hva er best for denne bærbare? setter STOR pris på hjelp fra dere koz vero Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 På komplett(også andre butikker) har dem slik minnekonfiguator.. Der velger du produsent, serie også hvilke PC du har, så finner den riktig minne. Det sitter ivertfall en 2,5`` harddisk i den, men hvilke type det er hvet ikke jeg. Det står sikkert i på nettet et sted Du kan ha maks 3,4GB minne siden du har 32bits OS. Men sjekk hvor mye hovedkortet dott støtter først! Sempron Lenke til kommentar
knuro Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 På komplett(også andre butikker) har dem slik minnekonfiguator.. Der velger du produsent, serie også hvilke PC du har, så finner den riktig minne. Det sitter ivertfall en 2,5`` harddisk i den, men hvilke type det er hvet ikke jeg. Det står sikkert i på nettet et sted Du kan ha maks 3,4GB minne siden du har 32bits OS. Men sjekk hvor mye hovedkortet dott støtter først! Sempron [/quote tusen takk. når det kommer til harddisk da? hvor mye minne kan jeg kjøpe? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Antagelig har maskinen din en grense på maks minnemengde som stopper før du har fylt opp 2,8-3,4GB minne. Mitt tips er å oppgradere så du har ~1GB minne, og en grei ny 5400/7200RPM harddisk. Om du synes ytelsen er dårlig så ville jeg anbefalt deg å velge et annet operativsystem enn Windows Vista. Hva med Windows XP? Det krever mindre av maskinen ihvertfall. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 1) Kjøp denne harddisken 2) Last ned SIW, kjør det og finn ut hvor mye minne maskinen din støtter (mest sannsynlig 1 eller 2 GB). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå