Lampen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=60648 hei dere. har tenkt og kjøpe meg ny pc. lurer på om dere har noen forslagg til hva som må byttes ut. kommentarer 1. jeg har vista 64 bits. 2. jeg vil ha 8 gb ram for ejg redigere digre bilder +++ at det skal være pynt. men dere kan godt foreslå andre 8gbbrikkesett Lenke til kommentar
Delish Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det er kun GTX og Ultra som kan benyttes til Tri-SLI. Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 oops:P fikset nu. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) 3-veis SLI er altså ikke noen særlig lur idé. Mye penger for strømkrevende og utdaterte kort som ikke gir noen særlig stor ytelsesøkning. 2 x 8800GTS 512MB i SLI gir mye mer "bang for the bucks". Anbefaler deg å lese dette: http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3183&p=6. Dessuten er PSU'en du har valgt for liten til å trekke tre 8800GTX-kort...og det sier vel sitt... Ville valgt brennere med SATA-tilkobling, feks de i min signatur. Også hadde jeg droppet Raptor-disken og heller gått for to gode 500GB-disker i RAID 0. Skal du klokke? I såfall bør du gå for DDR2-800 ram eller bedre. Noctua NH-U12F og Thermalright Ultra 120 Extreme er også bedre enn Zalman-kjøleren. Du kan også vurdere (i hvertfall hvis du skal klokke) om ikke Q6600 er et bedre valg til CPU. Edit: Linken funket ikke... Endret 1. januar 2008 av Hugo_Hardnuts Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 takker for svar. kjøpper heller 2 gts. ber om at moderator sletter/stenger denne tråden nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå