Gneldre Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg er bundet til YoungTalk fram til 29 Juni, men de siste dagene har jeg brukt 800 kroner på kontantkort i tillegg, så er det mulig for meg å binde meg nye tolv måneder, da til FreeText? Sånn at jeg har FreeText til januar 09... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Du kan si opp bindingstiden din på youngtalk, og betale et gebyr, siden du er halvveis i bindingstiden tror jeg dette gebyret blir ca 500,- Så kan du tegne hva du vil - men velg aboet som er BILLIGST for ditt bruk . Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg er bundet til YoungTalk fram til 29 Juni, men de siste dagene har jeg brukt 800 kroner på kontantkort i tillegg, så er det mulig for meg å binde meg nye tolv måneder, da til FreeText? Sånn at jeg har FreeText til januar 09... Hvorfor ikke bare bytte til FreeText resten av perioden? Da slipper du å binde deg opp for 12 nye måneder (man kan forresten ikke bare binde seg opp for 12 nye i midten av en periode), og du slipper å betale 750,- for å bryte bindingen. Å bare bytte til FreeText resten av perioden koster deg ingenting. Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Ok, tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ok, tusen takk for svar! Mulig at jeg er seint ute, men hvis du går inn på "min side" hos NetCom får du alle opplysninger om bindingstid og eventuelt bruddgebyr. Du kan også gjøre endringen selv på "min side". Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Okai, takker Bare til å ringe kunde service og si du ønsker bytt til free text. Så lenge du bytter til abo som har høyere abo pris går. Jeg hadde aktivtakl binding til oktober 08, men ville heller ha free text.fikk byttet uten mer bindingstid eller noe brudd gebyr osv. Men husk spør dem for sikkerhets skyld.og viktig gi beskjed til dem å passe på at de ikke forlenger bindingstiden når de endrer abo.for jeg har tidligere endret abo under binding og de glemte å legge inn at det ikke skal bli noe forlengelse så jeg fikk jo nesten en måned mer i bindingstid den gangen. Jeg kunne ikke endre selv i mine sider pga jeg er under trådløs familie. Måtte ringe snakke med dem. Free text er genialt så lenge jeg har høy sms forbruk i tillegg til jeg sender mms til en epost istedenfor mobil nr. Eneste måten å kunne sende en epost som mms fortest til en email, har en mann som jobber i nordsjøen så genialt for meg med det abo. Fri Mms som jeg kan bruke til å sende til hans epost, og jeg kan da sende når og hvor som helst, uten det koster meg noe enn 289kr i mnd. Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Okai, ringer på mandag Har ikke telefon før da.. Takk for veldig utfyllende svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå