kuling1 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 har nettopp kjøpt meg ipod å inatt stod den på ladding. i dag når ej skolde prøve den so låste ipoden seg. noen som har tips om hva jeg skal gjøre for å få den til å fungere igjen? må jeg vente på batteriet skal ladde seg ut? Lenke til kommentar
avo Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 har nettopp kjøpt meg ipod å inatt stod den på ladding.i dag når ej skolde prøve den so låste ipoden seg. noen som har tips om hva jeg skal gjøre for å få den til å fungere igjen? må jeg vente på batteriet skal ladde seg ut? Plugg den inn på PC / Mac og start Itunes. Mener jeg var borte i noe lignende og Itunes fortalte meg at "there is a corupted Ipod connected - would you like to fix it... elns. /Avo Lenke til kommentar
kuling1 Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 leste litt på forumet her og fikk svar, hold inne meny og senterknappen samtidig å det gjorde susen.. å koble den til pc-en fungerte ikkje.. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Pluss i boken fordet innlegget der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå