Fritz0r Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 prøv en lett en da: GTS-X Lenke til kommentar
Carman Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Det er Autofil som skal legge ut! ikke du..! såsant han ikke har gitt deg turen... Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Da tar jeg meg den friheten å legge ut denne: Caballista. Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Nå er jo det bare en fyr som bygde om corvetter såvidt jeg vet. Ingen "ekte" bilmodell", for å si det på den måten. Nytt navn: 1300 Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Nå er jo det bare en fyr som bygde om corvetter såvidt jeg vet. Ingen "ekte" bilmodell", for å si det på den måten. Nytt navn: 1300 Det er nå i hvertfall bygd 51 utgaver, og de har da et eget fabrikasjonsnavn i vognkortet. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) nytt navn: stagea Nissan? Syns det bør være en regel som gjør det lov å poste en ny oppgave etter to timer, hvis ikke han som hadde riktig på forige legger ut noen. Edit: For sein. Endret 6. januar 2008 av sigurd90 Lenke til kommentar
Carman Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 nytt navn: stagea Nissan? Syns det bør være en regel som gjør det lov å poste en ny oppgave etter to timer, hvis ikke han som hadde riktig på forige legger ut noen. Edit: For sein. Nei, i alle fall ikke foreløpig... hva om det var du som gjettet riktig... og du ikke har tid eller mulighet til å logge på pc`n fordi du skal ha f.eks. en prøve dange etter... da er det ikke rettferdig at vi ikke skal la deg poste en ny en... Men jeg sier at om det går 5. timer og det ikke har kommet noen ny, kan den som vil legge ut ny... men da kan han/hun som gjettet riktig poste en ny om hun/han vil det...! ved å bryte den vi holder på med... Lenke til kommentar
eab Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg stemmer for at denne tråden stenges, så kan vi heller fortsette i bildetråden... Lenke til kommentar
Carman Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Toyota Sera... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå