ReVolvolution Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Stemmer det Ozelot. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Javan R1 ? Da er min no så vansklig som E55 AMG :!: Nei det er dessverre feil... og du har ikke lov å legge ut ny før den er godkjent!! Så vi fortsetter på R1...! Endret 3. januar 2008 av Carman Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Javan R1 ? Da er min no så vansklig som E55 AMG :!: Nei det er dessverre feil... og du har ikke lov å legge ut ny før den er godkjent!! Så vi fortsetter på R1...! hmm, nå er det en bil som heter Javan R1 da.. -.- blir for tåpelig, når mange biler har samme navn.. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Javan R1 ? Da er min no så vansklig som E55 AMG :!: Nei det er dessverre feil... og du har ikke lov å legge ut ny før den er godkjent!! Så vi fortsetter på R1...! hmm, nå er det en bil som heter Javan R1 da.. -.- blir for tåpelig, når mange biler har samme navn.. Det er ikke den jeg er ute etter... Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Okei da kommer jeg med en ny oppgave: Hvem har modellen M12? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Regner med at det er Noble M12 men prøver meg på e annen... velger Nazca M12... (http://www.bmwccn.no/nor/kapittel1/tuning/nazca.htm) Edit: Det er kansje bedere å si BMW Nazca M12... Endret 4. januar 2008 av Carman Lenke til kommentar
Carman Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) kansje det er McLaren M12 :? og hvis det er Steyr M12, må du finne en annen! Den regnes ikke som en bil... Endret 4. januar 2008 av Carman Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Carman du lager lapskaus av en tråd som allerede ikke bør få leve... Det fungerer ikke at tådstarter skal komme med komentarer på hvert eneste svar og tråden bør slettes da den ikke fortjener å leve samt det er en telletråd.. Endret 4. januar 2008 av Jada-jada Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Noble? Noble var det jeg tenkte på ja. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Jensen Interceptor... Lenke til kommentar
Arius Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jensen Interceptor... Yez! Det var faktisk den jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå