Carman Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) nesten.. denne er ikke fransk............ Endret 17. mai 2008 av Carman Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Tenker du på Hino? Det er jo bare lisensproduksjon. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Da er jo ikke Renault direkte feil da, men men Kan jeg si A112 nå? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Det kan du sikkert. Jeg synes denne tråden begynner å bli en slags gjett på et tall, og en parodi siden rette svar ikke alltid er er det oppgavestilleren hadde tenkt på selv om det er korrekt... Siden jeg vet at Autobianchi hadde en A112 regner jeg med at det er riktig, men den ble visst også markedsført som Lancia så det er ikke sikkert at jeg har rett. Uansett vil jeg ikke legge ut ny oppgave i denne tråden, så det er fritt fram om det stemmer. Endret 17. mai 2008 av Mythos Lenke til kommentar
Carman Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 i`ll take one... Musso... Lenke til kommentar
Carman Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Du har ikke lov til å gjette mer enn en av gangen... velg en... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Siden Google indikerer at begge bilmerkene har en Musso blir det litt for barnslig at man skal gjette på hvem av dem du tenker på, men det har jeg visst skrevet før ser jeg... La nå gutten få rett om denne tråden skal ha et snev av seriøsitet. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Du har ikke lov til å gjette mer enn en av gangen... velg en... Ja det er jo samme bil, med samme modell navn. Eneste forskjellen er jo at det enten står Daewoo eller Ssanyoung i grillen på den...... Lenke til kommentar
Carman Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 bare velg en av de... eller la noen andre gjøre det... Lenke til kommentar
arw*1 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 bare velg en av de... eller la noen andre gjøre det... Tulling Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Den må da hete noe mere enn Musso?? Få frem års tall, motor vollum og slikt så vi kan skille bilene, feks om det er noe spesielt med motoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå