Barely dead Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hva med en 6-timers regel eller noe sånt, så slipper vi evt. lang ventetid mellom hver oppgave etter noen har svart riktig. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Svaret til Tee-Zee er jo ikke bekreftet enda, og da kan man jo ikke helt sikkert vite at det er et korrekt svar!Hvis du er sikker kan du jo selvsagt bekrefte svaret ovenfor, slik at "vinneren" kan fortsette! Edit: Men alt det vet du sikker fra før! Jeg tenkte mest på at jeg fikk bekreftet riktig svar på forrige oppgave, men så kuppa "-_Stenersen_-" med ny oppgave før jeg rakk å reagere... Oppgaven før det hvor warpig hadde riktig svar ble også kuppet av "Bearly dead". Derfor lurte jeg litt på om det er anarki eller regler i denne tråden. Jepp. Det er vel egentlig Mythos sin tur nå. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Da kan vi jo heve stemningen litt og jeg spør hvem som lanserte Allegro Endret 1. mars 2008 av Mythos Lenke til kommentar
warpig Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Austin. Det var vel strengt talt Leyland som "lanserte" den. Endret 1. mars 2008 av warpig Lenke til kommentar
warpig Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hvilken bil har klengenavnet "Topolino"? Håper det går greit at jeg bruker klengenavn fremfor den offisielle betegnelsen, bilen er uansett temmelig kjent. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jepp, stemmer nok det. Så en slik en putre forbi akkurat da jeg lagde oppgaven. Grei Muse å ha det. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Da sier jeg Firebird. Pontiac Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Det er nok ikke Pontiac, nei. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Det er nok ikke Pontiac, nei. Okei, da prøver vi på nytt: General Motors Firebird du tenker på? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Vi snakker ikke om firebirden designet av Pininfarina tidlig på 70/80-tallet? Bilen var i all hovedsak en standard Firebird, bare adskilt av design, men gikk vel under Pininfarina-navnet. Laget et par eksemplarer av den. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Den har så vidt jeg vet ikke noe til felles med verken Pininfarina eller Pontiac. Bilde er vedlagt. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Skal vi fortsette med kallenavn? Hakosuka, hvilket merke har dette som kallenavn på en bil? Man får bonuspoeng om man vet hvilken bilmodell kallenavnet hører til og opprinnelsen til dette. Burde vel gå tememlig greit. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hakosuka er den første Nissan Skyline GT-R. Jeg vet ikke hvorfor den hadde det navnet, dog. Enlighten me, please! Lenke til kommentar
warpig Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Hako betyr firkantet eller boksete, mens Suka betyr Skyline (selvsagt på japansk). Dette kom som kallenavn på grun nav at den nye generasjonen med skyline-biler var relativt kantete i forhold til forrige generasjon. Nå skulle jo faktisk skyline ble enda mer boksete med årene, men da var kallenavnet allerede innøvd. Endret 3. mars 2008 av warpig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå