Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Definitivt Porche! Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vauxhall? Underpants: Du vet at når du bruker flere poster på å krangle på en skrivefeil burde du påse at du skriver riktig selv. Det heter Porsche. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vauxhall? Underpants: Du vet at når du bruker flere poster på å krangle på en skrivefeil burde du påse at du skriver riktig selv. Det heter Porsche. Takk, da lærte jeg noe nytt i dag òg. Men jeg står ved svaret mitt: Porsche! Lenke til kommentar
eab Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ingen har vært i nærheten av rett svar så langt. Vauxhall har forresten ikke Omega, men Carlton. Lenke til kommentar
eab Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Nei, svaret er ikke Volvo. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vauxhall hadde Omega, jo. Modellen etter Carlton. Mitt siste tips er Holden Commodore Omega, men jeg gjetter at det også er feil, ettersom du sa at alle svarene var langt unna. Holden er jo ikke akkurat langt unna Opel og Vauxhall. Lenke til kommentar
eab Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Det var det jeg prøvde å si, Vauxhall Omega ble aldri produsert. Modellen het Carlton. Hvis man skal tenke slik som du har gjort er man forsåvidt på rett spor, men feil verdensdel. Merket jeg tenker på er i slekt med opel, vauxhall og holden. Endret 8. februar 2008 av Erik Braseth Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Det var det jeg prøvde å si, Vauxhall Omega ble aldri produsert. Modellen het Carlton. Hvis man skal tenke slik som du har gjort er man forsåvidt på rett spor, men feil verdensdel. Merket jeg tenker på er i slekt med opel, vauxhall og holden. Vauxhall Omega BLE produsert. Den er vel kjent som Opel Omega B her til lands, hvis jeg ikke tar feil. Opel Omega: Vauxhall Omega: EDIT: Nå har alle GMs merker, bortsett fra ett blitt nevnt. Dermed står jeg igjen med Chevrolet Omega. Endret 8. februar 2008 av Tee-Zee Lenke til kommentar
eab Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ok, vauxhall omega ble altså produsert, men det er ikke riktig bil. Ei heller Chevrolet Omega Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kan det være en gammel Oldsmobile, da? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det kan da ikke være noe annet enn BMW? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Nei, det er ikke BMW. Det er heller ikke Porsche. Kan du ikke prøve å finne det ut, i stedet for å slenge ut BMW sånn uten videre? Endret 8. februar 2008 av Tee-Zee Lenke til kommentar
eab Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Dette er kanskje enda en slik lureoppgave, men jeg hopper uti og sier Nissan. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det er nok ikke noen lureoppgave, så du har helt rett. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det er ikke VOLVO da? Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Fortsetter jeg da.. Brera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå