Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Gjett hvilket bilmerke...


Carman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja og det skal ver en av disse merkene: Buick, Cadillac, Callaway, Chevy, Chrysler, Dodge, Eagle, Ford, GMC, Hummer, Jeep, Lincoln, Mercury, Potanic, Saleen, Shelby, Scion, Cobracar, Custom City, Dacia, Lada, Moskwich, Laraki. Aston Martin, Bentley, Bowler, Bristol, Caterham, Darrian, Farboud, Invicta, Jaguar, Land Rover, Lister, Lotus, Marcos, Mini, Morgan, Noble, Rolls-Royce, TVR, Vauxhall, Westfield, Valmet, Alfa Romeo, Bertone, Edonis, Fiat, Fiorivanti, Ferrari, Lamborghini, Iveco, Lancia, Maserati, Pagani, Pininfarina, Zagato, Audi, BMW, Maybach, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Ruf (velger å ta den med), Smart, Volkswagen (VW), Zender, Santana, Seat, Skoda, Kewet, Think, Koenigsegg, Saab, Volvo, Bugatti, Citroën, Peugeot, Renault, Zastava, Carver, Donkervoort, Spyker, Colani, Sbarro, Daihatsu, Honda, Isuzu, Lexus, Infiniti, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, TommyKaira, Toyota, VeilSide, Holden, Proton, Chery, Tata, Chinkara, Daewoo, Hundai, Kia, SsangYoung og Samsung... det var de jeg kom på i farta... er det noen jeg har glemt eller noe så si i fra...

 

Som sakt så må du velge fra en av de bilmerkene over, så sant du ikke vet om noen andre...

Lenke til kommentar

Hvor nøye skal man være med modellnavnet da, Yngve? Verken Ford eller GMC har biler som heter bare sierra. De har alltid noen etterslengere som f.eks gl, 1500, 1500hd, xr4i osv...

 

*edit: "monza" sto på forrige side. Det er jo både en chevrolet og en opel...

Endret av Erik Braseth
Lenke til kommentar
Hvor nøye skal man være med modellnavnet da, Yngve? Verken Ford eller GMC har biler som heter bare sierra. De har alltid noen etterslengere som f.eks gl, 1500, 1500hd, xr4i osv...

 

*edit: "monza" sto på forrige side. Det er jo både en chevrolet og en opel...

 

Ivertfall såpass nøye at man ikke påstår at 7-serien har forgassermotor.

Lenke til kommentar
AMC.

 

 

Denne tråden ser jeg ikke helt poenget i. Jeg kan f.eks si bilmodellen "Sierra" og ingen vet 100% sikkert hvilket bilmerke jeg tenker på.

 

Regner med at han mener GMC og ikke AMC...

Ny regel:

Hvis det er en som sier en modell som to merker har og man skrvier begge, får man riktig...

Endret av Carman
Lenke til kommentar
Regner egentlig med at han mente AMC...? :hmm:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/AMC_Javelin

 

Hva er egentlig vitsen med dette innlegget?

AMC.

 

 

Denne tråden ser jeg ikke helt poenget i. Jeg kan f.eks si bilmodellen "Sierra" og ingen vet 100% sikkert hvilket bilmerke jeg tenker på.

 

Det har jo ikker noe med de andre innleggene å gjøre.. -.-"

 

Der gikk førstemann i fella... Riktig svar er GMC.

 

Vi kan jo prøve "740" da, bare for å illustrere enda en gang.

Hvis Volvo er riktig svar, er det min tur nå... men venter til han sier om det er den eller iikke...

Endret av Carman
Lenke til kommentar

Nå er du helt på bærtur. Jeg svarte RIKTIG på oppgaven "Javelin". Svaret var AMC, slik jeg skrev. Jeg foreslo da "Sierra" som neste oppgave. Her var GMC rett svar.

 

Men det er bare for deg å fortsette, da vi sier at volvo er riktig og det er din tur... Have fun guys

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...