Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

jeg har noen spørsmål ang. nese og olivenolje

Schnell

Anbefalte innlegg

kompissen min sier at viss jeg drikker ett halvt glass med olivenolje rett før jeg eter, så kan jeg ete all den junkmaten jeg vil uten å legge på meg, fordi maten bare sklir rett gjennom tarmene uten å legge seg som fett. Stemmer det?

jeg har prøvd det en uke nå men det smaker helt forjævlig med all den olja, så jeg gidder ikke gjøre det viss det ikke er sikkert det vriker liksom

også ett spørsmål til: Viss jeg drar nesen min nedover sånn mange ganger til dagen, blir den da mindre oppstopper nese???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, hamburgeren vil ikke skli gjennom fordøyelsessystemet ditt som en rutsjebane om du drikker ett glass olivenolje først.

har du kilde på det? jeg har søkt litt rundt og det er ingeting som har motsagt min teori.

dessuten har jeg som sagt levd på masse junk i hele romjula og ikke lagt på meg ett gram, og det mener jeg er pga av jeg har drukket olivenolja

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Å herregud så jeg ler. Hvor dum går det egentlig an å bli? Har du virkelig suttet og tvingt i deg et glass olivenolje om dagen?

Lenke til kommentar

Ja jeg har faktisk det, og jeg har faen etet dritmasse junkmat i romjula, men etter at jeg begynte med olivenolja så tror jeg ikke jeg har lagt på meg noenting. så hvodan forklarer dere det da? tåpelig å komme med sånne useriøse svar btw. viss jeg er så "dum" hvorfor kommer du ikke med ordentlige argument viss du mener det ikke funker`?

Jeg mener det funker, jeg vil bare være sikker at det gjør det siden det smaker så jævlig. komipssen min sier også det funker

Lenke til kommentar
kompissen min sier at viss jeg drikker ett halvt glass med olivenolje rett før jeg eter, så kan jeg ete all den junkmaten jeg vil uten å legge på meg, fordi maten bare sklir rett gjennom tarmene uten å legge seg som fett. Stemmer det?

...

også ett spørsmål til: Viss jeg drar nesen min nedover sånn mange ganger til dagen, blir den da mindre oppstopper nese???

Du etterlyser (i nokså brutale ordlag) at folk her skal dokumentere at olivenoljen ikke hjelper mot å legge på seg. Du får heller på kompisen din til å dokumentere sin påstand. Han vil garantert få problemer med det.

Og du vil ikke få mindre oppstoppernese ved å dra nesen nedover. Brusk og neseben blir der fortsatt. Det som kan hjelpe er plastisk kirugi (men det kan også gjøre vondt værre).

Lenke til kommentar
Nei, hamburgeren vil ikke skli gjennom fordøyelsessystemet ditt som en rutsjebane om du drikker ett glass olivenolje først.

har du kilde på det? jeg har søkt litt rundt og det er ingeting som har motsagt min teori.

dessuten har jeg som sagt levd på masse junk i hele romjula og ikke lagt på meg ett gram, og det mener jeg er pga av jeg har drukket olivenolja

Bare fordi ingen har tatt seg tid til å motbevise teorien din, betyr ikke det at din teori er rett.

Skal du ha noe som får fett til å skli gjennom kan du prøve legemiddelet Orlistat.

Endret av Q-tip
Lenke til kommentar
Haha! Leste ikke brukeren før nå. Da skjønner jeg spørsmålet.
hæ va mener du med det
Nei, jeg tviler på at det går. Finner du noen kilder som sier at det går da?

nei jeg har ikke noen kilder, det er derfor jeg spør her.

Eller jeg har kompissen min som kilde han sier det funker, dessuten har jeg prøvd det selv nå i litt over en uke og jeg har ikke lagt på meg noenting

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...